Gå til innhold

HVilken sang har/skal dere danse brudevalsen til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit å finne en sang som vi kan øve oss til :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde bryllupsdans i stedet for valsen vi da:) Danset til Eric Claptons "you look wonderful tonight".

Skrevet

vi danset bare sånn vanlig "slowdance" til sangen vår som er Kiss med "Forever":)

Skrevet

Alternativene våre var Drops of Jupiter med Train eller You're so vain med Carly Simon. Det ble sistnevnte, og ikke akkurat vals, for å si det sånn:)

Skrevet

Van Morrison - These are the days

Skrevet

Må det være vals da?? Hvis v gifter oss noen gang tror jeg ikke vi kommer til å danse noen vals :) morro å danse sving eller noe også da!

Er forøvrig utrolig morro å sitte å se på bryllupsdanser på youtube :) søk på weddingdance eller first dance.

Skrevet

Vi danset ikke. :)

Skrevet

A New Day Has Come - Celine Dion, nyyydelig! Men ikke til valsen, da:)

Skrevet

min nekta finne sang så vi hadde ikke valgt ut noen på forhånd. viste seg at han hadde sunget inn en i utdrkningslaget sitt: i'm sorry (tror det var den) med ett eller annet gutteband

Skrevet

Vi danset (ikke vals!) til Chris Isaac - wicked game

Skrevet

Vi danset til "Kiss from a Rose" med Seal.

Og det ER faktisk en vals, men det var helt tilfeldig. Ingen av oss tenkte over det når vi valgte den sangen!

Skrevet

Drømmen om Elin :-)

Skrevet

Vi hadde "Caribbean blue" av Enya.. Er stor Enya fan så det var super fint. smiler hver gang jeg hører den. Den går i vals-takt, men vi danset på vår egen måte hehe.

Skrevet

VI gifter oss i sommer og skal ha nothing else mathers av metallica,mannen min vil at vi skal tta brudevalsen på metallicakonserten i bergen,hadde vært kult.

Skrevet

Trønderbrura (selvsagt!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...