Nr. 3 i vente :) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Greit å finne en sang som vi kan øve oss til
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Vi hadde bryllupsdans i stedet for valsen vi da:) Danset til Eric Claptons "you look wonderful tonight".
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 vi danset bare sånn vanlig "slowdance" til sangen vår som er Kiss med "Forever":)
brooklyn Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Alternativene våre var Drops of Jupiter med Train eller You're so vain med Carly Simon. Det ble sistnevnte, og ikke akkurat vals, for å si det sånn:)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Må det være vals da?? Hvis v gifter oss noen gang tror jeg ikke vi kommer til å danse noen vals morro å danse sving eller noe også da! Er forøvrig utrolig morro å sitte å se på bryllupsdanser på youtube søk på weddingdance eller first dance.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 A New Day Has Come - Celine Dion, nyyydelig! Men ikke til valsen, da:)
grå :) Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 min nekta finne sang så vi hadde ikke valgt ut noen på forhånd. viste seg at han hadde sunget inn en i utdrkningslaget sitt: i'm sorry (tror det var den) med ett eller annet gutteband
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Vi danset (ikke vals!) til Chris Isaac - wicked game
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Vi danset til "Kiss from a Rose" med Seal. Og det ER faktisk en vals, men det var helt tilfeldig. Ingen av oss tenkte over det når vi valgte den sangen!
Etaner Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Vi hadde "Caribbean blue" av Enya.. Er stor Enya fan så det var super fint. smiler hver gang jeg hører den. Den går i vals-takt, men vi danset på vår egen måte hehe.
Storebror & Lillesøster Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 VI gifter oss i sommer og skal ha nothing else mathers av metallica,mannen min vil at vi skal tta brudevalsen på metallicakonserten i bergen,hadde vært kult.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå