Nummer 3 kom i november :) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Ser du bor i et muslimsk land Ble så nysgjerrig, hvor bor du?
ZamZam Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 -Hehhehe fikk du noe bra svar? Prøve selv.. Jeg bor i et så lite land at ingen har hørt om det( til tider ikke engang de som bor her) , det er et av sudan sine naboland, så er det iallefall sånn nesten plassert på kartet. Det er et veldig liberalt land egentlig, iallefall i hovedstaden der vi bor, varmt og godt og sånn nesten stabilt, selv om det er et u-land sånn rent teknisk..
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Så spennende Er du muslim selv? Hvordan havnet du der?
ZamZam Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Nei, jeg er norsk protostant ( det er forsåvidt også mannen min) , men det var mannen min sin jobb som førte oss ned hit. SKal være her til neste sommer, unntatt et laaangt avbrekk i Norge i sommer pga varmen. Det er vel noen ekstremister her, men de er ikke så synlige i mitt dagsbilde da. De lokale er veldig tolerante og har det veldig liberalt i forhold til eks Saudia-arabia. Det finnes jo selvfølgelig noen med heldekkende burka, men det gjør det jo i Norge også..
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2008 Stilig Trives dere?
ZamZam Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Mayaya det er bare å komme, det koster ca 10000 pr pers, inkl vaksiner og komme ned hit, men dere kan få ta inn i slottet (kremt) mitt når dere kommer.. Vil forøverig anbefale å komme ned på vinteren eller våren for da er det ok temp her, mens på sommeren er det saklig varmt. Trives og trives, er ikke helt sikker enda. Det er veldig lite å gjøre her, spesielt for barna, men på den annen side så er det MASSE å oppleve når man først kommer ut av byen. Det er vel som over alt eller hverdagen er ikke glamorøs, men det er jo både gode og negative sider ved å være her det er jo klart.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2008 Ble jo bare så nysgjerrig jeg hehe, er det slik at dere føler dere trygge der?
ZamZam Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Ja, mesteparten av tiden føler jeg meg trygg. Jeg er sjelden ute på natta siden vi har barn, og holder meg unna "fatlige strøk" av og til får jeg pess for at jeg er hvit. I dag var det ei jente som løp etter meg å barna for å ta på håret vårt, needless to say at eldstemann på fire ble superfornærmet, men hey hun tigget ikke Synes det er litt ekkelt, men ikke alle er vandt med at snøhvit går iblandt dem. Har div kallenavn her nede og snøhvit er et av dem ellers så er det barbie, princess eller bare sjef.. Har stor tro på å være åpen og respektere kulturen dems, dvs jeg går ikke med dype utringning, eller kort skjørt, svarer aldri når noen skal fornærme meg, diskuterer sjeldent med en eller flere menn må heller sende mannen min får å få løst situasjonen senere selv om det strider litt imot det man har lært, men jeg vil ikke komme i krangel med noen her nede siden det er en relativt liten by og de lokale er skikkelige flinke til å huske ansikter på alle de noen gang møter på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå