Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Syns dere her inne at det er første vårdag allerede i dag som det er 1. mars?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 jeg følte meg veldig "vårete" nåe jeg stod opp til MARS på kalenderen, men så snødde det så det gikk over:) Årstidene er nok i endring så man får prøve å ikke se på kalenderen når man skal bedømme det lenger:)
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Her er det ikke vinterslutt i dag, brøyekanter på nesten en halv meter og enda masse snø så nei, men skulle gjerne ha sett at vinteren var over..
Turid Laila Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Fikk du ikke nok svar da du dyttet opp innlegget ditt på kranglesiden for en stund tilbake altså?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 er vår her vi bor nå føler jeg.. men mars kan være en skikkelig luremåned da..
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Her er det jo vår. Krokkus, snøklokker, blåveis, påskeliljer, tulipaner. Hadde en hel dag med snø i vinter. EN dag. I begynnelsen av februar. Så ja, her er det vår for alle penga!
lundie-Emilia+1 til-HØYGRAVID! Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 JAAAA! Har tatt frem vårjakka og converseskoa mine. Deilig!
nr 4 er her<3 Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 trodde d begynte å bli vår her nå men nei da d begynte å snø!!!ååårrrhhh er så lei vinter...vil ha sol å varmt vær nå..
Sikkertforgammel Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Har sikkert 2 mnd med vinter i vente fortsatt, så nei...
ღ cindarella-twinsღ Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Tja fikk litt vår følelse, hadde på meg vår jakke når jeg gikk på torget iallefall.. hehe.. men litt kaldt å gå med det ute da.. Men i fjor i påska så var det SKIKKELIIIIG vinter og storm så kan ikke belage oss på vår riktig enda nei.. Det snør jo å regner om en annen her i trheim... Men i slutten av april DA blir det:) Krysser fingrene for en strååålende fin sommer i år:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Oi, har jeg glemt å tenke på! Det er jo vår, jo!! Riktignok regner det i dag, men det gjør jo ingenting, for mars er en VÅRMÅNED!! Herlig, det betyr at tiden faktisk går fremover, hadde nesten begynt å tvile. Men etter våren kommer sommeren, og til sommeren skal jeg føde!! Yes!!
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Var mer vår i går, sol, mildt og jeg shoppa vårklær. Våknet i dag til snø, sludd og regn Må nok smøre oss med litt mer tålmodighet her øst. Godt jeg kan se frem til Spaniatur i påsken, er forhåpentligvis vår når jeg kommer hjem:)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Jeg bor på sørlandet og har hatt vårfølelse lenge. Var faktisk på sko butikken i forrige uke og spurte om de hadde fått joggesko inn til barna. Men kanskje litt tidlig å forvente at de skal ha joggesko og sandal tilbud i butikkene nå...... Satt ute i sola idag og nøt varmen fra sola - skikkelig deilig!! Blir skuffa hvis det kommer mer snø hvertfall!
rampejenta - ny spire Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 hvilke vinter?? her på sunnmøre er det bare høst...
knupsi Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Ikke med den snøstormen som herjer utfor døra her nei..
LadyLuck & Skrevet 2. mars 2008 #16 Skrevet 2. mars 2008 det snør ute, for første gang på lenge er det kaldt, så ikke vår her i bergen nei
Zikosu og William Skrevet 2. mars 2008 #17 Skrevet 2. mars 2008 det sies at mars er en vårmåned,sammen med april og mai...men av erfaring så kan det jo fort snø uti mai i trheim da,så.....ikke stort med vårfølelse her,nei... :S husk at piggdekk skal skiftes ut innen første mandag etter 2.påskedag da,altså 31.mars....haha.... særlig at jeg gjør det her oppe.....skal nok anskaffe piggfritt igjen når disse er slitt...(nettopp kjøpt "ny" bil med "nye" piggdekk..) den fristen bør ikke følge påska,men være en fast dato som alle de andre fristene de har....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå