Gå til innhold

Så lei av roping og springing....

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er 3 og 5 år. Har akkurat vært hos svigers og det er liksom om å gjøre å herje mest mulig...spring og rope...frem og tilbake på det stuegolvet. Jeg koker innvendig. Får meg ikke til å skjenne på de når jeg er på besøk, det hjelper jo ikke. Ikke nytter det å snakke fornuftig til de heller da... Jeg syns det er så slitsomt å dra de emd på besøk når de er sånn, det er jo ikke rom for å føre en samtale mellom voksne, man må jo rope tilhverandre for å komme gjennom da. Av og til hadde det v ært godt å være barnefri...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde mi oppført seg sånn hadde jeg sagt ifra uansett hvem vi var hos. Hadde ikke orka sitte å rope til de andre voksne pga roping og springing inne nei..

Tror ikke de vi hadde vært på besøk hos ville syntes noe særlig om det heller.

Skrevet

Hvorfor i alle dager kan du ikke kjefte litt på dem dersom de ikke hører på snakk da? Har også barn på 3 og 5 år og jeg hadde ikke tillatt roping innendørs, litt løping er greit, men ikke å ta helt av. Hadde ikke plaget meg det minste å kjefte litt, skal jo være kjekt for alle som er der, ikke bare barna ;-)

Skrevet

Det er da like viktig å kjefte på de når du er hos andre enn når dere er hjemme? Jeg hadde aldri tolerert at mine unger oppførste seg sånn, verken hjemme eller borte, men SPESIELT ikke borte!

Skrevet

Selvsagt herjer de om ingen forteller dem at det ikke er OK... Jeg sier klart fra hva som er akseptabelt og ikke til mine barn samme hvor vi er og hvem vi er med

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...