mayaya Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 og bøller helt til det ikke blir gøy å innfiltrere oss mer? :-p hihihi *lørdagskveld, jah*
ZamZam Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Huff, nei! Jeg kommer jo til å glemme passordet først, så glemmer jeg sikkert å logge ut fra en konto til en annen for da å avsløre meg, da må jeg jo skaffe meg to nye nick også gjør jeg det samme om igjen. Dessuten så må man jo huske hva man skriver under hvert nick jeg hadde jo plutselig hatt barn i alle aldre og av div kjønn, eller hvert gravid en uke og ha en baby på seks måneder neste uke, eller dag... Takke meg til å bare være meg, det er nok å holde styr på det synes jeg..
mayaya Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2008 Ja, det hadde nok blitt litt ville tilstander, kanskje.. hihihi *tenke* hva skal vi da gjøre med saken?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Den forsvinner nok om vi overser den... Lag masse innlegg om andre ting så blir innleggene dens borte:)
melkekua™ Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Det hadde vært noe det ;o) Hadde vært billig morro på en lørdagskveld!
Odine! Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg tror ikke jeg orker. Og jeg hadde sikkert ikke klart å skille Odine og Ondine fra hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå