mamma-til-2-jenter Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Vi bråsluttet med smokken(e) for 1 1/2 uke siden, og nå sovnet hun ENDELIG uten et skrik! Åhhh, jeg er overlykkelig over å være kvitt de hersens "snokkene" som hun kaller dem selv. Hun er 2 år og 3 måneder.
melkekua™ Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Flink du er ;o) Vi skal slutte vi også snart, snuppa er nå 2 år og 6 mnd.
frøken blå Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Så flott! Flink hun er da! Her har vi ei på 17 måneder som har nektet smokk fra dag èn. Niks og nei. Så slipper kanskje den avvenningen vi, hehe??
Carnivale Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Så bra, godt jobba. Her skal det sluttes med smokk når nattbleia skal av, jenta er nå 2 år og 1 mnd. Syns ikke noe om at de driver med smokken noe særlig etter 2- 2 1/2 år jeg altså.
mamma-til-2-jenter Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Eldstejenta mi hadde smokk om natta til hun var 3. Men med henne var det liksom så uproblematisk. Med nr 2 har det vært helt annerledes. Hun har vært helt avhengig av smokkene sine, hatt en 15-20 stk og ALLE måtte være i senga, hvis ikke hylskreik hun. Det var mas etter "Snokken" hele dagen, og det var ikke nok med EN, hun skulle bære med seg så mange som mulig. "MERE SNOKK!!" "MANGE!!!!!!!" Trodde jeg skulle bli sprø! Derfor bestemte jeg meg plutselig for å bråslutte. Så vi har sendt alle smokkene til Kaptein Sabeltann ;-) Så nå er jeg stolt av både meg selv og av gojenta mi =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå