Gå til innhold

Kan jeg klage på denne buksa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ei bukse i går, som passet perfekt. Har hatt den på meg i hele dag, og nå er den 1-2 str. for stor! Drittbukse!

Kan jeg klage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope, du kan ikke klage, den er brukt.

mange bukser vider seg ut volsomt, har oppdaget det altfor mange ganger... drittbukser! :)

Skrevet

Ja det kan du. Men det kommer helt ann på merket på buksa og hvor du kjøpte den om du får byttet den eller pengene tilbake.

Carlings og jc er veldig gode på å ta bukser tilbake når de går ut så mye.

Skrevet

Kan jeg? Dette er en lokal butikk, med merket "Kaffe". Jeg tror kanskje de ikke er så interessert i å få dårlig rykte på bygda, så det er kanskje mulig?

Er jo håpløst med sånne bukser. Må nesten kjøpe ei som jeg så vidt får over ræva da, og ikke får igjen knappen. Kanskje det blir akkurat passe etter litt bruk.

Skrevet

Gå innom på mandag å hør. Om det er en liten lokal butikk på et sted der "alle kjenner alle" så husker de jo muligens at du akkurat har kjøpt den. Mne ta med kvitteringen om du har.

Har fått byttet bukser etter flere mnd pga at de har revnet i sømmen eller stoffet har vært dårlig.

Skrevet

Ok. Får jeg pengene tilbake eller?

Skrevet

Praksisen på det varierer fra butikk til butikk og kjede til kjede. Så det kan jeg ikke svare på. Er vel et av tre om de godtar å ta den tilbake: ny bukse, pengene tilbake eller tilgode lapp.

Skrevet

De bør si fra. På Only er de veldig godt opplært, etter min erfaring. De opplyser om hvilke bukser som utvider seg mest, og ber deg kjøpe så trang som mulig.

Men selvfølgelig vil det variere fra butikk til butikk. Floyd i Oslo er også flinke der.

Synes man burde få returnere varen dersom de ansatte ikke har gitt info om dette. Det er jo ikke alle bukser som er slik, og hvordan skal kunden da vite dette?

Skrevet

Nei, nettopp. Jeg vet jo at noen bukser utvider seg, men har som regel fått info om det. Det fikk jeg ikke nå, men jeg spurte heller ikke da.

Jeg mener selv jeg bør få tilgodelapp eller pengene tilbake, for buksa kan jeg jo ikke bruke. Penger i dass for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...