Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Er så spent på "hva jeg kan vente meg".. Fra første murring til ungen var ute, tok det 11-12 timer med forrige..
LadyLuck & Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Alle fødsler er forskjellige, så vanskelig å si. Med min nummer en tok det fem timer fra vi vandret inn på sykehuset (14 fra første rie). Men de sier at andre gang ofte går raskere, spesielt om det ikke er så lenge mellom fødslene.
Mamma til 3 nyyydelige små! Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 fødsel nr 1 tok 5 timer fra vannet ble tatt. fødsel nr 2 forstod jeg ikke var igang før timen før han kom med vannet. Men ca 2 timer før det ante jeg noe, for kynnerne som viste seg å være rier var gjevne og varte lenge. Og når jeg tenker etter har nok kroppen prøvd å forberede meg hele dagen, men ..... Så jeg er også spent på om 3 fødsel går enda fortere, så da jeg spurte jm fikk jeg beskjed om at 2 fødsel som regel var den raskeste , og at 3. fødsel ble en mellom ting mellom 1 og 2:-) Passer meg utmerket! Lykke til!
Boulengerina Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Begge mine tok 6 timer hver. Men nr 2 var stjernekikker, så da tar de noen ganger litt lengre tid.. Så blir spennende å se hvor lang tid nr 3 bruker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå