Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 vi har en Brio kombi, kun brukt i 10 mndr, og den er jo helt merkelig.. F.eks. fotbrettet, det faller ned hele tiden, det er umulig å få det til å holdes oppe. Kalesjen (elelr hva det heter) er helt slakk, den faller også noen hakk bakover hele tiden. Ikke at den klapper sammen, men sånn hele greia, hvis dere skjønner. I tillegg faller hjulene av til stadighet (det er greit, kan være slitasje siden vi må ta de av når vi legger vogna i bilen?) Noen som vet hva vi evt har oversett eller gjort feil?
Bie&babylove:-) Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hmmm.... Vi har også brio kombi og jeg er superførnøyd med vogna!!!!! Har brukt den i 8 mnd nå og har ikke hatt noen problemer ennå! bank i bordet! hehe..... eneste er det m hjulene, har også opplevd hvis jeg støter borti noe og det treffer den lille "knappen" man skal trykke inn for å få av hjulene, har det skjedd et par ganger at hjulene plutselig detter av.... litt skummelt hvis man er ute å triller da... Men det har bare skjedd 2 ganger. Men er det ikke 1 års garanti på vogna?? kan jo klage...?
Mazza** Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Vi har brio happy og den har det aldri vært noe problem med altså. Er kjempefornøyde vi Kanskje du har fått en vogn som det er noe feil med fra produsent?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Hei.. Dette hørtes ikke noe kjekt ut.. Jeg ville tatt med vognen tilbake til butikken der den ble kjøpt, og spurt de om de ville se på den.. Slik som å stramme kalesjen klarer de der, fotbrettet vet jeg ikke hva de gjør med, men hjulene skal da ikke falle av selv om du tar de av for å få vognen inn i bilen.. Be de se på vognen, eventuelt levere den inn til rep, dette skulle da være ting som går på garantien til vognen så det vil ikke koste deg noe, og du vil få lånevogn i butikken mens din egen er sendt bort.. Ikke finn deg i dette, hvis vognen bare er 10 mnd gammel skal den ikke være slik, hvis den ikke har vært utsatt for ekstrem slitsaje da selvsagt:-) Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå