Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Idag er jeg 4 dager over ikm. Pleier å ha faste sykluser på 27 dager, så dette er kjipt. Tok en cb digital som var negativ på torsdag, så da er vel håpet ute denne perioden - eller...!? Noen andre med erfaring fra bruk av cb digital (som jeg forøvrig finner veldig brutal og ikke koselig som de "gode, gamle" testene med streker)?
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 jeg er også 4 dager over IKM idag! Hjeeelp! Tatt en test Clear blue med streker, men negativ :/
jåsjenta Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hvis du leser litt på tidligere innlegg, så ser du at mange ikke har fått positiv test før både 1 og 2 uker etter ikm!!!
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Så det er fremdeles håp?? Men skal ikke denne cb digitale være veldig ømfintlig og nøyaktig da? Hvis jeg ikke er gravid så skulle jeg bare ønske at tr kom slik at vi kom igang med neste prøveperiode!!!
jåsjenta Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jepp, er nok fremdeles håp:) Alt kommer ann på hvor mye hcg kroppen din produserer. Mange som ikke produserer nok til at det vil gi utslag på testen før det har gått både en og to uker. Sålenge tanta ikke kommer så er det gode muligheter. Noen andre symptomer da?
Sax71 - mamma til tre:o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 Litt ømme og stikkende bryster, og mensmurringer innimellom, men ellers ingenting. Har fått tidlig utslag på tester før, men får bare vente å se om tanta kommer eller ta en test igjen om noen dager.
bestemt oss:) *mamma* Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Jeg hadde ikm 26- 27 feb... ikke noe tegn til mens enda. Jeg bruker å få skikkelige tak i magen og ømme pupper når tanta nærmer seg, men ingen ting nå! Det bare stikker noen ganger nede i magen... Jeg tok test 29, men den var negativ. Jeg trodde det var ett svak strek... men den kom bort.. Så da skal jeg teste i morgen tidlig! spent.... Vi får krysse fingrene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå