mamma tiL 1stor+2små Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Samboeren min har aldri likt seg noe særlig på kjøkkene,er liksom ikke lært opp til dette,men har en gang av og til,på f.eks bursdagen min,laget middag til meg. I dag har han funnet ut at han skal lage middag til meg,slik at jeg kan ta det helt med ro. Jeg får ikke lov til å gjøre noe,ikke dekke borde engang,jeg skal bare sitte å kose meg og vente på at maten er bordet. Han er så skjønn og god. Vil ikke bytte ham bort med noen,han er verdens beste samboer.Føler meg så heldig. Måtte bare dele gleden med noen.
togutter-08og10 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Så fint for deg at han vil skjemme deg bort litt med andre ting enn det han egentlig er god på. Min kjære er fantastisk til å lage mat og når vi har koselige hjemmekvelder disker han opp med 3 retters gourmet som ser ut som en rett i kokebøker.. Nam nam.. Litt bortskjemt der.. Kos deg med å bli dullet med du. Vi fortjener det som bærer frem barnet hans.
Hikken Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Må bare henge meg på jeg også! Søte snille sambo min er som gutter flest stort sett hele uka, og det hender jeg blir lei av å plukke sokker og boxere fra soveromsgulvet, men innmellom smeller han til med sånne kjempedager hvor jeg bare blir plassert i sofaen, og han rydder, vasker lager mat og dekker på. Og jeg får ikke lov til å gjøre annet enn å nyte det :-) Da greier jeg en uke til med å plukke sokker ;-)
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2008 Godt å høre at andre også har snille og gode samboer. Samboeren min er flink til å gjøre husarbeid,han liker seg bare ikke på kjøkkene,har litt med det å gjøre at han aldri er lært opp og føler at han ikke klarer det,men av og til så smeller han til og vil lage en kveld for meg,det er bare så herlig. Vi storkoste oss i går kveld.Tror han tenkte at jeg trengte det akkurat nå.Snille gode kjæreste min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå