Chaiemae Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Har dere fått siste nr. i posten? Event. hvilken dag kom det? Leste at det var noen som fikk det i går så da håpet jeg mitt kom i dag. Det gjorde det ikke:o(
togutter-08og10 Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Jeg leverte inn en lapp på å begynne å abbonere for noen uker siden, har ikke fått det enda.. Håper jeg får det snart. Hvor mange utgaver i året er det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå