Fire småtroll Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Absolutt. Gleder meg til å begynne å jobbe igjen i mai, var innom på jobb i går og klødde i fingrene etter å sette igang ;-) Men jeg koser meg som hjemmeværende mamma med baby dette året også da, selv om jeg overhodet ikke er av dem som kunne vært hjemme i årevis...
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 usj, nei. liker meg best hjemme. derfor eg ikke jobber
☆Monkey Business☆ Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Ja, jeg er veldig glad i jobben min :-)
Muffinsmamma Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 jeg elsker også å jobbe! Hadde aldri greid å være hjemmeværende. Trodde jeg skulle bli "en sånn" men det ble jeg ei..
mamma >to gull Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Er nok enda mer glad i jobben min og å jobbe enn jeg trodde..hehe.. Har vært innom jobben noen ganger i det siste og bare gleder meg mer og mer... Begynner i april,men ikke for fullt,3 dager i uka bare..Så blir en myk overgang,både for meg og sønnen vår,og det er egentlig litt godt det og!
Pixie Power Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Ja, jeg stortrives i jobben min, og trenger den ved siden av det å være mamma.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er veldig gld i å jobbe snakke med andre voksne mennesker og få litt annet å bryne meg på enn husvask og i gode og onde dager hehe Men jeg kunne godt ha jobbet kun 50 % for eks, eller 80 % om vi hadde hatt råd til det.
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Ja, når jeg har en meningsfull jobb så.
Verbena Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Elsker å jobbe jeg også... Skal vi ha flere små så kommer pappan til å ta store deler av permisjonen!
mayaya Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2008 Jeg tror jeg har en av verdens beste jobber da, så jeg storkoser meg der om dagene. Og når jeg kommer hjem til mini er jo det enda bedre, da. Skjønner bare ikke folk som ikke liker å jobbe.. *fniser*
mayaya Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #15 Skrevet 1. mars 2008 Jobber i møbelbransjen. Hos en stor aktør. Verdensomspennende faktisk. Blå og gul, liksom....
Gulosten™ Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er veldig glad i jobben min!! Forstår meg overhode ikke på folk som bare går og gnukker hjemme... Vi er så heldige at vi har en fantastisk flott barnehage, der jentungen er mens vi er på jobb. Hun er selvstendig, empatisk, bra utviklet språklig og motorisk, og lærer noe nytt hver eneste dag! Hun er ikke mammadalt og trives kjempegodt i selskap med andre, aldri noe problem å ha henne på overnatting borte. Jeg har også en fantastisk flott jobb, med ekstremt hyggelige kolleger og veldig mange varierte og spennende arbeidsoppgaver. Kan ikke forestille meg at jeg skal slutte der:P
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 Forløpig har eg vel ikkje funne jobben som eg ønsker meg, da det ikkje er så mange jobber å velge blant her eg bur. Men er mange koselege arb.kollegaer der eg jobber, men skulle ønske eg kunne ha jobbet 50 prosent, og hatt meir tid heime sammen med tulla mi. Men eg hadde nok kjedet meg om eg ikkje hadde hatt ein jobb, så trives med å jobbe.
Honningmelon Skrevet 1. mars 2008 #18 Skrevet 1. mars 2008 Jeg trives med å jobbe deltid. Er veldig glad i å være hjemme, så kunne ikke tenke meg å jobbe fult. Men, deltid er greit, da får jeg litt av begge deler, og barna er litt hjemme og litt i bhg.
mamma-til-2-jenter Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 Jo, jeg trives med å jobbe, men ofte synes jeg at alt blir litt hektisk. Kombinasjon jobb og barn. Skulle gjerne hatt litt mer hjemmetid slik at jeg fikk alt under kontroll her.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #20 Skrevet 1. mars 2008 Jeg også, blir deprimert av å gå hjemme og gleder meg vilt og uhemmet til å begynne i jobb til høsten igjen :-) Føler meg så unyttig når jeg går hjemme, det gir meg så lite å pusle rundt i huset og bare være med en baby (ikke noe galt med babyen, er bare jeg som mangler et "babyelskendegen" her ;-)).
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. mars 2008 #21 Skrevet 1. mars 2008 Vel, jeg er en av de som går og "gnukker" hjemme på dagtid, og jeg ville ikke byttet bort dagene med jenta mi for all karriere og penger i hele verden!! Men jeg jobber deltid (hvilende nattevakt) på en bolig for psykisk utviklingshemmede og trives kjempegodt:) Får ikke så mye voksenkontakt med andre kollegaer, da jeg jobber alene på natten. Men jeg har jo noen brukere der jeg kan snakke litt tull med da:)
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 #22 Skrevet 1. mars 2008 Gode hint her, mayaya. Ja, jeg trivdes i forrige jobben min. Nå er det lite jobb, så da trives jeg hjemme. Eller...egentlig savner jeg jobb grusomt mye, bare prøver å være positiv.
mayaya Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 1. mars 2008 hva mener du, vampyren, skjønte du den liksom? Jeg som var såå diskret!
MamiMaribel Skrevet 1. mars 2008 #24 Skrevet 1. mars 2008 Ja! Jeg liker å jobbe. Den eneste perioden jeg ikke likte å gå på jobb var da jeg jobbet i hjemmesykepleien. Det var ikke noe for meg, og jeg gruet meg ofte til å gå på jobb.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. mars 2008 #25 Skrevet 1. mars 2008 Pepperkakedeig er et annet hint...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå