maskråka Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Kjøpte den i går og skulle bake brød i dag. Brukte den eltekroken som er formet som en K, den sitter bom fast i maskina nå. I bruksanvisninga står det bare at den skal skrues ut. Men den sitter jo bom fast!! Noen som kan hjelpe?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Sitter den bom fast? hmm, det har aldri skjedd med min, pleier bare å vri den en halv cm til ene siden så løsner den. Hørtes rart ut at den sitter helt fast :-S
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 har den ikek selv, men har jobbet mye med sån. de sitter i hakk, og skal vries ut. men den må være oppe da, ikke nedi bollen altså. eller motsatt. husker ikke, men det var no sånt. gikk ikke ann å ta løs om den var nedi, tror eg det var... plagdes selv første gangen jah...
maskråka Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 Tror den ikke er i sporene...men bom fast det er den..GR...
brooklyn Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 jeg (vi) fikk en slik til bryllupet og jeg synes det er ganske tungt å få den ut etter bruk. Mulig det er fordi den er helt ny, men jeg også irriterer meg litt over det. samt over at jeg synes det er vanskelig å vri bollen ut av sporene... Mamma sin er så myyyye enklere! Nå er den også noen og tredve år, så den er vel mer slitt i kantene... men jeg kan da ikke tro at det skal være så utrolig vrient?
Tommage♀♂ Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Hmm, det var rart... Har aldri hatt problemer med min!
melkekua™ Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Vi har aldri hatt problemer med vår. Har du fått den løs nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå