Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Syns de de har på obs er veldig fine, mini hadde den på jul
Fire småtroll Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Mommo (min mamma) strikker bunad til barnebarna sine, kjempefine! Nickers og jakke til guttene og kjole med jakke til jentene. Bruker det til de er 3-4 år, etter det er de for store til strikket drakt synes jeg, da går vi over til å kjøpe vanlig pentøy til 17.mai.. Men det er guttene da, kommer sikkert til å kjøpe barnebunad til jenta ihvertfall til hun begynner på skolen, synes det er kjempefint jeg.
Fire småtroll Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Fikk ikke helt med meg "hvor" først i spørsmålet ditt jeg :-) Men synes de er fine både på Obs! og på Cubus... Likte godt den de hadde på Reflex også i fjor, men den var veldig dyr om jeg ikke husker feil.
Mazza** Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Bogerud har mange fine å velge mellom. Og de på obs er heller ikke verst. Sønnen min hadde den fra obs på dåpsdagen etter kjolen..han var såå fin Legger inn bilde på profilen så kan du se
Mazza** Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 æsj får bare sånn error greie så det går ikke ikveld ser det ut som...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Om det var error på sparkjop.no du meinte..så, eg kom inn uten problem. Her er link til festdraktene : http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/MainSummer08/Sommer08Festdrakt(MainSummer08)/FestdraktBarn(MainSummer08)/Default.aspx
SkravleFruen Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Fant faktisk "fjorårets" modell på cubus for 100,- plagget. 100,- for bukse og vest og 100,- for jakken! Var strålende fornøyd.. nå gjenstår det bare å se om min forfengelige gutt vil ha den på til 17.mai
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Hehe..ok..såg ikkje det innlegget ditt. emn såg det no..*flau* såg berre at det om error kom rett under mitt..Ops
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 I fjor og i år skal tulla ha på seg bunaden eg brukte som liten. Har også ein ho skal få arve når ho er rundt 4-5 år. Så slepp å kjøpe med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå