Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 hadde tenkt å kjøpe ståbrett til gutten min på 2 år, når det kommer en til.. var innom butikken for å se hvordan de var, men da viste ho meg det nye "ettersleper". den skrudde du fast på vogna, den ligna kanskje litt på en slags trehjulsykkel, bare at du ikke har framhjulet eller rattet.. men var et håndtak barnet kunne holde seg fast i... noen med erfaring fra disse....? hva er isåfall lurest å kjøpe?? 400 for ståbrett, 900 for ettersleperen
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hvor har de sånn etter sleper da? Tenker på stå brett jeg også når nr 2 kommer.
familien kaos- komplett Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 er etterslepet til å sitte på? Vi har ståbrett til vår treåring. Vi er i og for seg veldig fornøyd med det, men noen ganger når jeg har hentet han på barnehagen er han så sliten at han ikke orker å stå hele veien hjem (har en bra bit å gå vi da, 30 min ca). Så i de tilfellene hadde det nok vært kjekt med noe å sitte på.. Men så spørs det jo kanskje om det har noe å si for "utsikten" da. Sånn jeg ser for meg at det er blir de kanskje sittende å glane rett inn i vogna? AAAner egentlig ikke da, ettersom jeg aldri har sett et sånt etterslep. Bare noen tanker:)
Tommage♀♂ Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Har du en link med bilde? Hadde muligens vært for for oss, men jeg lurer litt på hvordan det er plass til noe å sitte på mellom meg og vogna. Lurer på hvordan hun skal få plass til å stå der også jeg, og at jeg samtidig skal kunne gå normalt...?
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 ho i butikken snakka om at barna ikke klarte å stå ordentlig på de ståbretta, for de var så vinglete og ikke noe ordentlig å holde seg i.... ettersleperen er til å sitte på ja.... og vil nok se rett inn i vogna, selv om de blir mest på høyre side av vogna... du fester det i den høyre stanga/oppover mot håntaket.. (om dere skjønte det??) he he.... babyshop forhandlere tror jeg skal ha det...
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 har ikke noe link da jeg såg på den i butikken.... men du blir gående ved siden av barnet tror jeg... men vi har bare 5-10 min å gå til barnehagen, men likevel....
familien kaos- komplett Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Vi har ikke noe problem med at det er vinglete, han har ikke noe problem med å stå når han orker det:) Han står "inni" håndtaket, altså der stelleveska vanligvis henger, så den kan ikke henge der, men må stå under vogna.. Han kan da holde seg fast, enten i kanten av vognbaggen eller i "styret" (heh, aldri tenkt på hva det heter jeg, den stanga man skyver på). Man kan ikke gå helt vanlig med brettet, for da sparker man borti det. Jeg kan i alle fall ikke det, og har lagt merke til at andre også får en litt spesiell stil med et sånt brett hengende etter. Når man går må man enten ha laange armer eller sette rumpa litt ut:) Men når det er slette og nedoverbakke kan man fint gå litt på siden av vogna og trille.
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 1. mars 2008 ok... men da tror jeg at ståbrett er like greit for oss, da det ikke er så langt til barnehage... er i hovedsak til og fra der jeg har bruk for det,.... tror det blir for mye styr med av og på med den ettersleperen, dersom inn og ut av bil.... guttungen er igrunn veldig flink til å gå et stykke og.. men kan jo bli annerledes hjem fra bhg,,, men tror han ihvertfall skal orke og stå...
jet trip Skrevet 7. mars 2008 #10 Skrevet 7. mars 2008 har sett bilder av dette og synes ungen sitter på en måte ved siden av mammaen som styrer vogna. dette er nylig kommet i butikkene så sikkert ikk mange som har erfaring enda. men når jeg såg det så tenkte jeg LURT...dvs. hvis den fungere da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå