Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nittitalls Barbie i huset - med batteriinngang i ryggen og liten knapp i nakken som vi hittil ikke har brydd oss om - som noen akkurat har funnet ut at kanskje kan synge. Så vi åpna dama, satte i nye batterier, monterte sammen igjen og trykte på knappen...

Hva skjedde? Jo, hun begynte å blinke i overkant av puppene (og for noen pupper!) - men ingen sang. Hm. Noen som var unge på den tida og husker sine Barbier?

Hun har rar framside, som om det er en hvit topp som sitter fast, og det er langs overkanten av denne at det blinker (fibertråder). Og så har hun en rosa blomst i navlen (nei, jeg har ikke spist piller jeg ikke tålte), og denne har jeg nå forsøkt å skru på, dytte på og dra i - ingenting skjer. Mulig altså at den bare er pynt.

Men er det noen som kjenner sine Barbier?

Forøvrig vil ejg også være glad om noen kan fortelle meg hvordan jeg kan få mine pupper til å blinke, men da fortrinnsvis uten å putte et batteri i hekken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noen juletrelys på loftet som du kan få låne.... men de blinker ikke altså:o)

Skrevet

Hmmm, må overveie det...

Men på Barbie-fronten var du ikke på nittitallet du heller?

Skrevet

Denne _må_ det komme en fortsettelse på, når du finner ut av hvordan den funker.

Jeg har ikke hatt en barbie i hendene siden midten av 80 tallet, så jeg må dessverre melde pass på spørsmålet. Men jeg ble utrlig nysgjerrig på hvordan denne ser ut og hva som er poenget..

Skrevet

Min begynnelsen på 90 tallet datter ga nettopp en vending barbier til Fretex. Hun var veldig opptatt av gravidbarbie, med unge til å ta ut. Men en blinkende høres fin ut. Har forresten en igjen. En samlebarbie forvist til stua (og forvist videre til en pappeske) nå mens hun er tenåring

Skrevet

Ville prøvd med 556, verktøykasse på boks. Fikser det meste. Er det dårlig kontakt i en ledning eller batteri. Mulig at barbien din har badet noen ganger,se:)

Skrevet

Hadde også en imonerende barbie samling (lurer på hvor den har blitt av) Men har heller aldi hørt om en blinkende en:p

Skrevet

KaMa, det kan hende at det bare er blinkende fibertråder rundt puppa som er tingen - samt altså en blomst stikkende ut av navlen - men det virker som litt sånn mye skrik og lite ull. Men blinke gjør hun i alle fall, surrealistisk nok.

Skrevet

Prekæs, veit ikke hvor jeg skulle sprute det hen? Det er jo lys - så det er kobling den veien. Men kommer ikke til, for å se hvor evt ledninger er...

Ser ikke bort fra bad, nei.

Skrevet

Nei, ikke sant?

Forresten, hvor ble resten av tråden av? SKulle svare Siklerotta nederst her, men nå er ditt innlegg 2246 plutselig det siste?

Skrevet

Det er nesten så jeg syns du skal legge ut et bilde.... :-/

Hva var det de gikk på, på 90 tallet som kan forklare blomster stikkende ut av navlen og blinking?

Altså, Pompel og Pilt kan jo forklares med hippigenerasjon, syre og kreativ tenkning. Men 90 tallet??

Altså, i mitt hode er denne dukken fremdeles ganske underlig.

Forresten, jeg skal på Patti konsert igjen.. Sikkert ikke så lurt, siden det var en såpass suksess sist gang, men når hun først skal spille i Bergen...

Skrevet

90-tallet var vel designerdop? Men de ble jo mest minimalistiske i stilen, skjønner heller ikke det. Men men, amerikanere kan ha putta i seg annet enn jeg vet om, det ville forklare mye annet også. Mannen har muligens et dig.kamera i veska når han kommer hjem om noen dager, da skal jeg prøve ut bildeutlegging. Ellers får du bare komme hit og se.

Eller - Patti i Bergen???? Når, når når? Kan ta med meg Barbie og komme, jeg!

Skrevet

3 mai. Billettene ble lagt ut for salg i går.

Ikke at jeg klarte å få tak i billetter enda, siden jeg vil ha plass helt fremme ved scenen, og nevnte billetter er/var ikke tilgjengelige enda.

Kom, kom!!

Og jeg vurderer kraftig en husmorsferie i løpet av sommeren. Da kan jeg få hilse på Barbie, dersom Barbie ikke kommer til Bergen. :-)

Skrevet

Hmm det der kan da ikke være en ekte barbie eller?

Høres ut som noe som er kjøpt på nille.

Skrevet

Neida, vi har noen av dem også, men dette er etter alle solemerker the real thing.

Skrevet

Moderator er visst på hugget..om dog noe forvirret.

Skrevet

Fanden gale. Er det noen som har innoverhull både her og der må det være modde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...