Gå til innhold

Planer for kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal slappe av foran tvn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legge ungen, gå tur med hunden, fylle ett glass med rødvin, drikke det og senere forsøke å få gubben til å skjønne at jeg ikke gidder å eta p-piller uten å få meg ett nummer i ny og ne.Hihi!

Skrevet

IKKE se the ring hvertfall. Skremmer vannet av meg:(

Skrevet

Legge unge, lage middag til meg og gubben, kanskje sprette ei flaske rødvin, se tv, gå og legge meg i vettug tid - det er lenge siden klokka var 0615 i morges. :-)

Skrevet

Legge barna, så skal gubben og jeg kose oss med god mat og drikke foran tvn.

Skrevet

jeg skal på date:) måtte bare si det til noen:) har barnefri for en gangs skyld i helga og han spurte om vi skulle gå ut og spise! :) nå står jeg i dilemmaet: hva skal jeg ha på meg........

Skrevet

Gubben er i Oslo, så i dag er det bare meg i stua når ungene er lagt...

Det vil si en stor bolle snop, stearinlys på bordet, pleddet i sofakroken og en god bok, DEILIG!

Skrevet

Når småen sovner (som forhåpentligvis er veldig snart..),så setter vi en deilig hjemmelaget pizza i ovnen.Så blir det pizza og farmen,og etterpå godis og klassefesten..;)

Skrevet

Håpe på at de sure ungene sovner fort, sånn at det blir stille her. Så se Farmen og spise godis... og kose med mannen min litt ettervært... Ha litt kjærestetid før jeg blir borte hele uka!

Skrevet

Bake kake og vaske gulvet. Andre runde av 6 måneders festen er i morgen. (sånn er det med skilte beteforeldre)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...