wirre;o) Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Legge ungen, gå tur med hunden, fylle ett glass med rødvin, drikke det og senere forsøke å få gubben til å skjønne at jeg ikke gidder å eta p-piller uten å få meg ett nummer i ny og ne.Hihi!
meg & to små vampyrer Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 IKKE se the ring hvertfall. Skremmer vannet av meg:(
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Legge unge, lage middag til meg og gubben, kanskje sprette ei flaske rødvin, se tv, gå og legge meg i vettug tid - det er lenge siden klokka var 0615 i morges. :-)
Mammat4 Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Legge barna, så skal gubben og jeg kose oss med god mat og drikke foran tvn.
ayla05 Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 jeg skal på date:) måtte bare si det til noen:) har barnefri for en gangs skyld i helga og han spurte om vi skulle gå ut og spise! nå står jeg i dilemmaet: hva skal jeg ha på meg........
Fire småtroll Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Gubben er i Oslo, så i dag er det bare meg i stua når ungene er lagt... Det vil si en stor bolle snop, stearinlys på bordet, pleddet i sofakroken og en god bok, DEILIG!
mamma >to gull Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Når småen sovner (som forhåpentligvis er veldig snart..),så setter vi en deilig hjemmelaget pizza i ovnen.Så blir det pizza og farmen,og etterpå godis og klassefesten..
Verbena Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Håpe på at de sure ungene sovner fort, sånn at det blir stille her. Så se Farmen og spise godis... og kose med mannen min litt ettervært... Ha litt kjærestetid før jeg blir borte hele uka!
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Bake kake og vaske gulvet. Andre runde av 6 måneders festen er i morgen. (sånn er det med skilte beteforeldre)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå