britt72 Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Har så vanvittig urolige bein som samtidig klør om kveldene. Noen som har tips om noe som hjelper?
Tante Bassa Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Binde ulltråd (ren ull) rundt ankelen skal visst være et godt kjærringråd. Har ikke prøvd det selv, men søstra mi sier det skal hjelpe. :-)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Me too, klør så inn i hampen. Holder på å bli gaaal. Klør meg til blods. Skulle gjerne hatt noen tips ja.
mamiladi Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Klødde fælt før.. Klødde meg til blods. Det eneste som hjalp var å smøre godt med fet fuktighetskrem og ta på med knestrømper i bomull :-) Det var litt varmt men jeg begynte å klø med en gang huden fikk kontakt med sengelakenet av en eller annen grunn. Jeg har i utgangspunktet veldig sensitiv hud som må smøres ofte, nå er det heldigvis bedre. Og bra er det siden magen har blitt så stor at det er et ork å strekke seg ned å klø :-D
*bemo* - venter tvillinger:) Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Kløe på huden har jeg ikke noe bra råd mot. Men om det er kløe "inni" bena, har jeg plagdes masse med det selv. Kjøp magnesium-tilskudd på helsekosten. Ta to stk før du legger deg - vidundermiddel!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå