viertre + spire Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Her blir det tv-kos sammens med samboer og jenta i magen. Bare 10 dager til termin nå. Samboer serverer kylling med pommes frites og berne i kveld. Deilig med avslappning og familiekos
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Hihi det hadde vi til middag i går... Her blir det rollespill (nerd, jeg c)og skravling på meg,og sambo er ute på pizza og pilz med gutta fra jobben....
sillaa Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Blir nok en rolig kveld her også, tre uker til termin:) Skal lage fajitas nå, og så blir det borettslaget og farmen. Så drar samboren avgårde på nattvakt, skal passe på små barn på barneklinikken ved sykehuset. Da er jeg alene, og det blir vel bare tv tv og senga:)
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Her blir det tv-titting, pizza, brus og annen ymse snacks med kjæresten :-) Må jo få med meg Farmen! Huff.. blitt skikkelig tv-serie slave etter at jeg ble gravid. Følger med på alt mulig på flere kanaler. Før hadde jeg omtrent ikke ro i ræva til å sitte foran tv'n, men nå derimot.. ;-) Ha en hyggelig lørdagskveld, jenter!
*Mamma-i-Mars* Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 home alone idag, 2 uker til termin.. pluss jeg har den onde tannverken
vipsen*en av hver* Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 at fødselen snart skal begynne.... er så lei.... !!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Biff og fløtegratinerte poteter tv og samboern er planene for kvelden! Håper på fødsel i kveld/natt, 4 dager til termin.
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 blir hjemmelaga pizza me schærest ikvel å film. så kommer en kompis på besøk. har hatt tett med kynnere i siden seks i morrest. så er kjempe spent på om de vil utvikle seg til rier.. noen er vonde også.. så sitter litt spent her. gru-gleder meg! er 41+2 idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå