Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 det har iallefall jeg funnet ut.. desverre klarer jeg ikke å finne en eneste film som intresserer meg.. gjerne en skikkelig jente film med en søt kjærlighetshistorie og noen fine mannfolk som ofte har bar overkropp..( bør være muskuløse menn, ikke muskel-løse) hehe.. noen som vet om en film som passer til mine krav? hehe..
NemiW og Ravn Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 "Ghost" eller "Dirty dancing"! Klassikere som jeg må se ihvertfall annethvert år.
mor til to. 15mnd og 6år Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 hva med: the break up... syns den er en morsom jente film... ellers går den en grøsser på tvN kl 2130 i kveld. the ring... husker ikke hvordan den er..
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2008 huff, tror ikke jeg takler grøssere nå, ender vel opp med hysteriske grineanfall i natt etter forferdelige mareritt om den svarthårete jenten som kom opp av en brønn.. tror det var det den handlet om.. og en gammel dame som børstet håret i et speil.. The break up har jeg sett, og kan gjerne se den igjen.. ja, det var en god ide.. takker:)
Ella78 m/ A&M Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Har du sett "Knocked up"? Såg den på kino da den kom, den var utrolig morsom. Handler jo om graviditet også, kunne jo være passende. Nå er vel mannen i denne filmen litt "anti-helt", men det er bare sjarmerende.... God film!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har sett "the break-up" nå, den var jo bare kjempe trist.. Hadde sett for meg en sånn koselig jentefilm jeg.. er kanskje litt sippete og hormonell, men likevell...
Hilde_85 Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Så film i kveld jeg og, det ble Black Sheep. Fy så dårlig film, selv om det var noen morsome scener
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 hehe.. ingen slår DEN verste filmen ever... the good girl.. m jennifer aniston... SUPER DUPER DÅRLIG!!! :-S
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. mars 2008 the good girl har jeg ikke sett.. Men knocked up har jeg sett, den hadde jo vært litt kos å se igjen nå då Endte opp med å se en rar japansk film som gikk på tv, hehe, skjønte ikke halvparten av filmen.. men det var et flott stykke mannfolk med så da var jeg fornøyd, haha..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå