Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært plaget med kynnere siden uke 20. Er nå 36+4, og de er blitt sterkere. Og under kynnerne kan man nesten se hvordan babyen ligger i magen..den blir helt skjeiv og rar:)

Flere som plages med kynnere??!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åja, det kan jeg love deg. Har masse kynnere, både dag og natt. Både av den smertefulle typen og den som ikke kjennes så godt. Magen min blir også helt skeiv under kynnerne, ser på hvilken side av magen babyen har rumpa og ryggen =)

Skrevet

Trur jeg har hatt det kontinuerlig i hele dag,har ikke sagt noe til sambo men.Han er så hysterisk sånn sett,så har han dratt ut med jobbgutta idag.Hadde aldri dratt om jeg hadde sagt det til han,og det er jo ikke vits å si noe heller,tross alt bare kynnere =0)

Så skal jeg være med venner i kveld så er jo ikke alene heller =0)

(*Pluss, er bare 31+0 idag,så at det skjer noe er mindre sannsynelig)

Er litt irriterende de kynnerene,men de er jo trening og nødvendig forbredning fra kroppen sin side så vi får vel bare ta det... =0)

Skrevet

Har også masse kynnere, er bare 27+3 jeg da, så hører vel ikke til her inne heller, men. Greit å høre at flere har det som meg, magen blir veldig skeiv her og :-)

Morsomt!

Skrevet

Jeg har også hatt mye kynere spesielt i går og i dag. Jeg er 36+3 i dag.

Skrevet

jeg har vært plaget med kynnere i nesten hele svangerskapet..er 36+4 idag..min mage blir oxo helt rar hehe..godt at d ikke er lenge igjen før fødsel=)

Skrevet

Ja. Har hatt siden uke 13 denen gangen . Er sykemeldt pga det nå. De har begynt å gjøre vondt ganske ofte og spes når jeg er sliten og stresset.

Har regelmessige kynnere rett som det er.

Man leser at kynnere ikke blir så harde som rier, men det er bare tull, altså. Minst like harde som riene da jeg fødte sist.

Skrevet

JA! JEg skriver under her.

HAr så mye kynnere og mensmurringer og nedpress nå at jeg blir jo snart gal.. Håper hun bestemmer seg for og komme ut snart:)

Skrevet

JAAAAAAA:-/ Ikke behagelig i det hele tatt..Klarer nesten ikke gå uten å få kynnere..

Skrevet

Jeg er aldeles ikke alen med disse kynnerne nei ser jeg. Men alltid så greit å høre at flere har det og at megen blir rar når det står på:) Stakkar de små der inne som blir presset titt og ofte:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...