*ale* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 På sparketur til Jokern med ungene for å kjøpe barnetvdigg.. Begge ungene på, ikke hjælm eller tannbeskyttelse, i 40 km/t nedover her.. Ikke et lite sete engang... hehehe Men fytti så morro:) 40 var kanskje å ta LITT i da men...
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 uff og uff noe så uansvarlig..kunne jo slått ut alle tenna, blitt påkjørt og knust hodeskalle..fy deg Å ikke snakke om snopet da..masse sukker fy fy fy... *knis*
Mille** Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Å fy, tenk å være så uansvarlig!!!!!!!! *kaster seg over telefonen og ringer inn en bekymringsmelding til barnevernet* ;o)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Sparkturer er jo så artig.. ) Må jo bare si at jeg leste overskriften din litt feil første gang jeg så den.. I stedenfor dibpolitiet - leste jeg dildo politiet..
*ale* Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 Hehehe.. Ja de skal bare se så mye de vil...*knis*
mayaya Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 :-o Jaja, de ungene der blir det vel neppe folk av. *thihi*
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Så lenge ingen dyr ble skadet eller forulempet i stuntet ditt, så har ikke lederen for Dyrevernsenheten noe hun skulle sagt;-) Spark ja, det er lenge siden sist jeg var på... *sukk* Gode barndomsminner!!=)
Odine! Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er imponert over farta! Så lenge det var sparkeføre, var det vel nok av snø i veikanten å kaste seg inn i. Hvis barna ennå har melketenner, så kommer det jo nye hvis de mister et par, eller fem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå