Gå til innhold

Er det Maya Wrap som er den beste ringslynga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det andre måter å bære på som er bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke særlig fan av ringslynger, liker mye bedre sjal til de minste og mei tai til de litt større.

Skrevet

Hvilket bæresjal har du? Eller hvilket anbefaler du?

Skrevet

Jeg vil ikke anbefale den.

Ble liksom ikke trygg på at ungen lå trygt der.. følte hun kunne falle ut når som helst..

Skrevet

Flere med erfaringer?

Skrevet

Jeg har en maya wrap, og er veldig fornøyd med den nå. Før jenta vår ble født leste jeg litt her og der, og det var et mylder av informasjon!! Til slutt bare bestemte jeg meg for å bestille maya wrapen (var vel ett eller annet jeg leste).

Jeg fikk ikke til å bære henne liggende, jeg fikk heller ikke til å amme henne i den. Vi bar en del i froskestilling npr hun var helt liten, og det var helt greit, men så ble det etterhvert til at ho ikke trivdes helt, så den ble liggende en stund. Men, så spurte jeg litt her inne, og fikk noen svar om hvordan jeg kunne bære henne nå som hun er litt større (6 mnd). Nå sitter hun litt på siden med beina utenfor sjalet, med knea høyere opp enn rumpa. Vi har fått got trening og hun sitter kjempegodt, det er ikke tungt å bære heller! Så NÅ er vi veldig fornøyd.

Må jo si at det eneste andre bæretøyet jeg har prøvd er baby bjørn, og den var jeg ikke fornøyd med.

Der var min avhandling ferdig:) håper du gidder å lese, hehe.

Skrevet

Takk for info ;o)

Skrevet

Flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...