Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har en nittitalls Barbie i huset - med batteriinngang i ryggen og liten knapp i nakken som vi hittil ikke har brydd oss om - som noen akkurat har funnet ut at kanskje kan synge. Så vi åpna dama, satte i nye batterier, monterte sammen igjen og trykte på knappen... Hva skjedde? Jo, hun begynte å blinke i overkant av puppene (og for noen pupper!) - men ingen sang. Hm. Noen som var unge på den tida og husker sine Barbier? Hun har rar framside, som om det er en hvit topp som sitter fast, og det er langs overkanten av denne at det blinker (fibertråder). Og så har hun en rosa blomst i navlen (nei, jeg har ikke spist piller jeg ikke tålte), og denne har jeg nå forsøkt å skru på, dytte på og dra i - ingenting skjer. Mulig altså at den bare er pynt. Men er det noen som kjenner sine Barbier? Forøvrig vil ejg også være glad om noen kan fortelle meg hvordan jeg kan få mine pupper til å blinke, men da fortrinnsvis uten å putte et batteri i hekken.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Er dessverre litt for gammel selv... Gi rapport hvis du løser "puppegåten". Kanskje blinking kan kompensere for henging? *Håper*
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Mulig at jeg - siden det tydeligvis er mye som kan passere som særoppgave - skal skrive om "Hvor mange batterier må man ha i hekken før man synger rent", evt "Kan blinkepupp kompensere for stumhet".
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jeg henger meg på *ale* her, kan du ikke prøve med batteri i hekken?! Hihi... Utover det så kan jeg ike erindre noen syngebarbie?!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 "Kan blinkende pupper kompensere for hengejur? Diskuter".
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Batteri i hekken - hvilken batteridimensjon, og hva sier det om meg? Jo, det fins en syngebarbie, men jeg veit ikke om det er denne - jeg så ikke for meg noen annen grunn til at hun skulle gå på batteri før struttisene kjørte igang fullt discolys. Og hvorfor blomst i navlen? Barbie is a slut
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er veldig spent på hvor mange batterier som skal til for å synge rent, finner du det ut skal jeg orlve, og melder meg på Idol i samma slengen!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Du får ikle henne noe anstendig da;) Hihi,,, Jeg tror vi må over på bilbatterier kanskje?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Bilbatteri i hekken og startkabler til hver pupp? Det hadde blitt sangen sin!
*ale* Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Hehehehe... Og et juletrelys i hvert øre..... Dauer..
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 *med juletreløs og blinkeboobies* Er tross alt lørdag asså!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Haha, jeg er for gammel for den Barbien, min barndoms Barbidedukker hadde verken blinkende pupper eller sang. Men den skulle jeg gjerne ha sett! Er du forresten sikker på at ingen har smugler hallispiller i drikken din?
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #17 Skrevet 2. mars 2008 Ja, kjenner en hallis når jeg ser den etter å ha blitt putta full av petidin under fødsel.... Nå har barbiens rettmessige eier pressa meg inn på nett igjen på morran for å se om det er noen flere svar, men...
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #18 Skrevet 2. mars 2008 - og en allerallersiste lille dytt før i slår oss til ro med at vi har en avvikerBarbie.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #19 Skrevet 2. mars 2008 Er det en ekte barbie? Fra mattel? Da kan du jo google på den. ellers så vil jeg bare si at jeg fikk dritlyst på blinke-pupper og stram hvit topp, nå.
Gjest Skrevet 2. mars 2008 #20 Skrevet 2. mars 2008 Dama er Mattel-stempla i stussen, ja, og jeg har prøvd å google rundt men det er ikke helt få barbiemodeller der ute og de er stort sett avbilda med klær. Men googler vel videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå