kaylinn Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hei. Er alene med 2 barn på 2 og 5 år. Lurer derfor på om det er noen andre fra Akershus, nærmere bestemt Eidsvoll kommune her inne.
frøkna Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 Fra fetsund her! Hører ikke helt hjemme her enda, men det er straks. Ser etter leilighet nå, må komme meg bort fra dominerende, krevende og konstant sur barnefar. Har to barn på 3,5 og 1 år. Vil gjerne ha kontakt:-)
stjernestøv<3bella Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 heisann Er alenemamma til ei på 4 år, og bor i Lørenskog
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 hei:)jeg er fra ullensaker med 2 barn en på 1,5år og en på 5 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå