petronella_78_med spire =) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Har denne syklusen tydelig trifasisk kurve. Noen som har opplevd dette, og vært gravide? Noen som vet om statsikker el.lignende, på hvor stor sannsynlighet det er at man er gravid når man får slik kurve? ...jeg har aldri hatt det før.. (vet det står "med spire i magen" på nicket, men jeg får ikke endret det!!.-.mistet i MA i romjulen,..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå