Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 går det ann å male flisene på noen måte?? Det er snakk om fliser over en kjøkkenbenk.. De fleste flisene men noen av de har et forferdelig blomstermotiv... Vi skal male alle dørene på kjøkkeninnredningen for å oppgradere litt, og da hadde det vært fint å "oppgradere" flisene litt også uten at det kostet en formue... Jeg tenkte i retning av noe bald-gull eller slikt, men det sitter vel kanskje dårlig?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Moren min gjorde noe sånt, og det ble skikkelig fint. Det var grelt blomstermotiv der også, når er det skimrende grått. Aner ikke hva hun brukte, hun er Mrs.Handy. Jeg er Miss Håpløs.
auro Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Ja du kan male. Mamma har nettopp gjort det og det ble kjempefint. Måtte ha tre strøk for å dekke motivet på de under.
Pysa Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Det går an å male, vet jeg. Spør på maxbo eller noe om hva slags forarbeid og materialer som skal til.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 maler man over fugene også da? eller må man maskere masse og sånn? alt i en farge? Give me details!!! Hehe
auro Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Alt i en farge. Ble litt struktur på flisene. Det spørs sikkert hvilken maling en bruker.
Tomine is my star Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Kjør på med maling! Puss flisene lett,så bruker du heftegrunn og oljemaling oppå der.. Funnker fint!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå