Gå til innhold

Så rart dette her........


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd å ha mensen, men alikevel vært gravid??? Jeg har nettopp hatt mensen, en dag med ordentlig blødning og fem dager med lite blod. Er nå så trøtt og uopplagt og småkvalm flere ganger daglig, men tenker at siden jeg akkurat har hatt mensen så er man vel ikke gravid...... Burde vel egentlig vite dette siden jeg har to barn fra før, men etter MA i oktober har ingenting i syklusbildet vært som før.......... Mildt sagt litt forvirrende:) Noen som har opplevd lignende?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det finnes noen som har mensen når de alikevel er gravide.:)

 

ei jeg kjenner, hadde mensen de tre første mnd akkurat som vanlig:)

 

er jo bare en måte å finnedet ut på, og det er å ta en test!

 

klem fra

Skrevet

Test ja, jeg hadde håpet pakka fra billigetester kom i postkassa i dag, men den gang ei........... Derfor et lite innlegg her i stedet.

Noen flere som har noe klokt å si????

Skrevet

Moren min fikk mensen selv om hun var gravid.

Skrevet

Kjenner ei som hadde mensen gjennom hele svangerskapet, så alt er mulig:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...