Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, for er det egentlig så forbanna vanskelig, når alle VET, alle skjønner og alle er "enige" om at det foreligger feks et irritasjonsmoment fra tid til annen på disse sidene.

Og når kanskje halvparten av alle brukerne har dyttet og laget nye innlegg og virkelig gjort en innsats for å slippe disse irritasjonsmomentene midt i blikkfanget, på toppen av siden, er det da så forbanna vanskelig å la være å svare på innlegg som ikke har noen mening, ingen fornuft og knat nok i det heletatt språk?

 

Jeg skjønner virkelig ikke tankegangen.

Og det er gjerne de samme som sutrer over utrivelig stemning eller irritasjon 5 minutter etterpå av samme årsak.

 

Så er det virkelig dette som er en dibbers største utfordring? Er det så forbanna vanskelig å la det være?

Hvor er interessen i å gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.. kunne ikke skrevet det bedre selv..

Skrevet

Det foreligger vel uenighet om hva som bør ignoreres og hva som ikke er så nøye.

Personlig synes jeg ikke Maiken er så uhyggelig at hun bør dyttes ned, det er bare sprøyt uannsett. Jeg gidder ikke svare henne mer, men hun plager igrunnen ikke meg.

Andre, så som Ludderet, kan bli ufin - og det irriterer meg mer.

Skrevet

Oj, her sneik det seg inn et par skriveleifer - unnskyld.

Skrevet

Jeg frykter ei skriveleif;) Han er igrunn en hyggelig fyr:p

 

Nei, altså nå er ikke Maikentingen i seg selv så plagsom, men når det ikke bare er ett, men gjerne 5 av hennes innlegg blandt de øverste 10 samt 3 om hvor irriterende hun er så får jeg litt fnatt. Det er ikke derfor jeg er her, for å lese slikt vås og tilhørende klaging. Og det er klart man kan la være å lese, men blikkfanget er fremdeles der, irritasjonsmomentet som sådan...

Skrevet

Får tro modde tar en titt på det - hun har jo homohetsa såpass grovt idag at det bør kvalifisere til en sanksjon av et eller annet slag. Litt slitsomt, enig i det.

Shakalakakabom, hi-hi:-)

Skrevet

Jaggu ble vi enige igjen...

*oppgitt*

 

Hihi... Og shakalaka...

Skrevet

Shakalaka to you..

Hadde du det koselig i går, Tillab??

Skrevet

Unnsjylll, men jeg måtte bare få det ut;) Lover at jeg skal ignorere henne/han/det/whatever heretter ;)

Skrevet

Amen, hvor sabla vanskelig er det for folk å ignorere de teite innleggene til maiken?

 

Og, hva ER det med folka som ikke klarer å la det være?? Er de litt korka, har de litt tungt for det?

Skrevet

Jeg må ærlig si at jeg såg ikke før etter jeg hadde svart at det var Maiken sitt innlegg.. og etter å ha scrolla meg nedover, så såg jeg alle innlegga hun hadde lagt inn.. Har kun hørt om Maiken, men fikk erfart nå hvordan hun driver å legger ut maaaasse piss..

 

Så nå skal jeg kikke to ganger før jeg svarer gitt;) Er fullt enig med deg! Ignorer sånnt tull! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...