*Lissi* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 er i uke 11, og er helt utslitt. Fått beskjed om å ta jerntabletter av legen, og er nok derfor jeg er så sliten. Kjenner jeg blir svimmel og andpusten bare jeg går opp trappen her. Null energi nå, og det er slitsomt....
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 jeg og er kjempesliten.. er i uke 7.. Dersom du har mangel på jern så er det nok derfor du er så sliten.. har hatt jernmangel før og da orket jeg så vidt å holde øynene åpne..
lykkelykkelykkelykke Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Er ak sånn selv ...dø sliten ..har ikke vært hos legen da (pga det )kun på tidelig UL ...litt vanskelig med å å komme meg dit ..er i 11 uke selv=)))håper jeg snart får meeeeer energi igjen ....
AO3 Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er helt utslitt. Gikk og la meg klokka 1915 i går. :/ Håper energien returnerer i 2.tri... Ellers blir dette et slitsomt svangerskap, gitt. Jeg er i ok form ellers, litt kvalm men ikke krise, men energien er ganske så fraværende.
gravid for 1 gang Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 JA! huff, jeg er også utrulig sliten, og da blir man jo så giddesløs.. Ja helt enig med "meg80" håper dette gir seg i 2tri.. Si ifra om dere finner noe som gir dere energi..
nettielettie Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er også utrolig sliten. Orker nesten ingenting. Er 7+3. Er også kvalm hele tiden, og det gjør ikke akkurat saken bedre. Ja, ja, regner med at det bedrer seg etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå