Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Er det noen her som gir MME som ikke er oppvarmet? Har hørt noen som gjør det og lurer på hvorfor ikke fler gjør det. Slippe maset med og ha varmt vann og varmebad osv... Bare lurer..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Tror de fleste varmer melken fordi babyen er vandt til å få lunken melk fra puppen. Men jenta mi drikker den like gjerne kald som varm, så jeg varmer den ikke.
Labambie Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Ei venninne av meg gjorde det til begge sine. Virker jo veldig praktisk, sant det. Iallfall ute og sånn.. Men er det bra da? Tenker på basilusker og sånn.. Jeg aner ikke..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Så det er ikke noe "farlig" med og gi kald MME. Må man alltid koke vannet først, eller kan man bare bruke vann fra springen? HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Fram til de er 6 måneder anbefales det vel å koke vannet. Jeg tar bare vann rett fra springen til min datter på 10 mnd, men ammet til hun var 8 mnd da.
Håpefull mamma Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 du bør nok koke vannet de første mnd ja, men du er ikke nødt til å varme melken så lenge barnet ditt tar kald melk.( mener da romtemperert melk, ikke fra kjøleskapet)
"gullet" Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 hmmm, var ikke klar over at d gikk bra m romtemperert melk, trodde de fikk vondt i magen jeg... fra når går d da??? min er bare 10 uker så han er nok sikkert litt liten enda
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Har også hørt at man bør temperere melka pga at det er lett for de små å få mageknip av kald drikke
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Babyer skal ikke ha kald drikke før de er så og så mange mnd(vet ikke hvor mange). Det sa helsesøster til meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå