lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 no skal eg komme opp med no helt NYTT! ville du hatt denne vognposen: - fleece inni - vindtett og vannavstøtende stoff utpå - strikksnorer for å kunne "snørpe" åpningen sammen litt. - glidelåser i begge ender. - foret slik at den er så tykk som ca en sommerdyne. litt mer bare. som en pose ti bruke på kalde vår/høst-dager? fra 0 grader og oppover? ca?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har en sånn - helt genialt. Med hull til 5-punkts sele
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 ja er jo så deilig med fleece så hørtes den veldig praktisk ut
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Høres fin ut:) Jeg bruker voksi også vår/høst,bare varierer hva mini har på i posen.På sommeren er det ingen pose..
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 helt klart Om du i tillegg hadde funnet en slags genial løsning så den kunne brukes i en bilstol med 5-punktsele så hadde jeg slått til på flekken!
Gjest mphs Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Jeg er ikke begeistret for fleece om det ikker er ull fleece verken i poser eller i klær. Ville heller hatt ull eller bommull inni posen.
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 saklig!!!; til 5-punktsele??? Hvor fikk du tak i sånt?? har sett etter sånn kjempe lenge, men finner bare til 3 punkt...
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Jepp, det ville jeg hatt :=) Men for å ha den til en baby ville jeg hatt en som jeg kan ta ned glidelåser og brette den ut på gulvet som et teppe.
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 1. mars 2008 okei, glemte to punkt ser eg no. -huller til 5-punkts seler. for det er et MUST! - glidelåsene er helt ned til bunnen i posen, så posen kan brettes helt ut. - ja, å posen kan vaskes i vaskemaskin på 60 grader. eg treng ideer her no...
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 kom til å tenke på en ting..kan det blir fort klamt med fleece?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Casual play har en slik pose - playxtreme. Hvis du googler det kan det hende du får opp bilde til inspirasjon.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Fant den her http://www.casualplay.no/produkter.asp?cat=318⊂=321
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 1. mars 2008 takk saklig! :) men den var jo så liten. så det ut som.. var ingen mål så. men! eg tenkte en pose som hadde glidelås mer på midten, der var det jo en kant. tenke tenke... var flott med en pose med sort inni og dyprød utpå... skal sy en pose til mini, å den skal være røøød!! :)
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. mars 2008 klamt? eg har brukt fleece til mini siden han var helt ny, og har brukt å legge en bomulls-ting under hodet bare. et putetrekk til disse små-putene. elelr, har brukt å ha en sånn babypute også da.. men hvertfall en trekk inni, når han ikke har lue på da.. els er han bare god å varm, har brukt posen på sommern også, når det ikke er varmt... men den eg har er tynnere enn det eg tenkte å sy no da..
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 har du en nettside over de posene du syr og priser? jeg får jo en augustbaby så da går det mot kaldere dager..
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 kan sende på pm om du vil..så slipper du å legge ut reklama å irritere andre her inne hehe
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #17 Skrevet 1. mars 2008 eg har ikke sydd noen sånne her enda da, men er igang å skal tenke litt nytt.. hadde jo tenkt nytt, hadde tenkt å sy vinterposer, men trur ikke eg har bra nok symaksin til å klare det... uff...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #18 Skrevet 1. mars 2008 Casualplayposen er svær! Sikkert fint med glidelås på midten!
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #19 Skrevet 1. mars 2008 ok da så men du får prøve ut en sånn pose da..er jo en stund til jeg skal ha så får du se om du skal sy flere eller ikke..
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 1. mars 2008 takk saklig! eg hadde faktisk lyst på en! dem var jo flotte!! men hadde vært gøy å prøvd å sy en.. no sånt.. treng hvertfall en pose til mini..
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #21 Skrevet 1. mars 2008 ja, dem her kan eg sy. det tåle lille maskin min så er bare interessert i om hvordan eg skal sy dem.. hva folk liker og ikke. går jo ann å sy uten fleece også, men i flanell eller bomull, emn de virker så kalde syns eg.. ikke gode og varme så.... men så ELSKER eg fleece da :)
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #22 Skrevet 1. mars 2008 jeg liker veldig godt fleece selv jeg Så hørest bra ut med en sånn vognpose jeg er bare 15 uker (i morra) så vil ikke bestille sånt riktig enda..bestemt meg for å drøye en stund med å kjøpe baby ting enda.. Hva pris sånn ca vil du ta for disse da?
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #23 Skrevet 1. mars 2008 det aner jeg ikke heller.. men ser på slike poser rundt om på nett, de ligger veldig lavt i pris.. men så har de jo små kina-unger som sitter å syr de på luselønn, så da har de jo råd.. det har ikke eg....
Trulte76 Skrevet 1. mars 2008 #24 Skrevet 1. mars 2008 du må bare regne ut hvor mye du bruker i materiale + fortjeneste på de.. hva koster de på nett da?
lenej :o) Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #25 Skrevet 1. mars 2008 de koster jo mellom 400 å 700kr da.. men de er visst ikke foret så.. da blir det jo litt forskjell da. men som f.eks ordentlig polar fleece, det koster jo mellom 50 å 89kr metern jo! så man sitter jo ikke med mye igjen da, om man skal selge de superbillige...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå