Gå til innhold

Giftige flasker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste noe om disse "giftige" flaskene her inne...

Men hva med vannkoker'n da??

Vi bruker i likhet med mange andre vannkoker når vi skal lage mme, er denne nødvendigvis fri for sånt når ikke flaskene er det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytte..

Skrevet

Ingen kommentarer...? Er det et fryktlig dumt spm eller...?:)

Skrevet

hvis flaskene og smokkene er så giftige burde de kansje sette inn tiltak for å få de fjernet med en gang, og ikke innen 2020 , så akkurat det har ikke jeg begynnt å bekymre meg for ennå:)

Skrevet

Takk for svar, men var ikke helt det jeg mente..:)

Poenget var at, det var endel som var SÅ bekymra, og noen hadde også "giftfrie" flasker.

Men hvis denne personen som har "giftfrie" flasker bruker vannkoker til å koke vann... Er det ikke da mulig at vannkokeren er akkurat like "giftig" som de "farlige" flaskene??

Hvis det var forståelig...:)

Skrevet

Du får kjøpe en sånn lekker vannkoker i rustfritt stål sånn som jeg har da vet du, så trenger du ikke bekymre deg for hva som er i plasten, he he.

Skrevet

Jeg bekymrer meg ikke sånn akkurat.

bare lurte på om de som tok nyheten så alvorlig hadde tenkt over det...:)

Skrevet

Si det, jeg tok vel ikke nyheten så alvorlig siden jeg selv har brukt born free sine flasker som i teorien skal være frie for disse giftstoffene ... og som sagt har vi stilig vannkoker, he he. Det med gift i flaskene er jo ikke noe nytt. Kjenner et par hønemødre i Frankrike som kun kjøper tåteflasker av glass og sutter av latex fordi de er redde for disse giftstoffene. Men glass er jo en smule upraktisk da, særlig når man har barn med temperament som min lille gutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...