Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 jeg og min samboer...om sex av alle ting...siste mndene har jeg ikke orket sex...har hatt en del plager ... men jeg kunne ha koset litt me han mente han... for han mente att man gjorde det vis man elsket en person... Jeg har siste uken hatt kjempe ondt i bekkenet og vært helt ferdi ...ventet bare på att denne diskusjonen skulle kommet opp... Jeg sa fra att har jeg ikke elsket han har jeg ikke blitt gravid å bært barnet hans i 9 mnd...han får middag vær dag når han kommer hjem. jeg gjør det jeg orker.. etter vi har lagt oss om kvelden blir han fornærmet for jeg er trøtt og sliten ...og da sier han bare go natt og snur seg...blir så frustrert... jeg ville ha pratet om en fødsel som nærmer seg med storm skritt men nei ... sex er viktig... bare få ut litt frustrasjon ...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 må nok si meg litt enig med samboeren din..sorry. sex er viktig i et forhold, og om det går leeeenge (du snakker om mnd) så er det jo viktig å tilfredsstille hverandre på andre måter enn samleie. for oss gravide kvinner så kan det være en avslappet kveld på soffaen med masse kos, mens for en mann kan det være en real håndjobb eller lignende. viktig å ta vare på forholdet også, både som gravid og som nybakte foreldre.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 uff sånn blir min også! jeg sliter litt med BL, og er mye sliten.. men jeg har egenlig " tvunget" meg til å ha sex de siste ukene, og det har ikke vært så ille... den "oppskriften" til riksen (som skal sette igang fødsel), den stillingen der omtrent, syns jeg er kjempedigg! så da har vi sex, men jeg sier at jeg ikke har lyst så lenge, hehe, så det er nesten litt tut å kjør og kom i gang.. og da blir han i såå mye bedre humør. dessuten når han masserer ryggen min, tar jeg føttene hans (når vi sitter i sofaen) og masserer de tilbake.. det liker han. også dusjer vi sammen omtrent hver gang vi dusjer. og det gir litt mer nærhet. kjenner så godt igjen det du beskriver.. og det er vondt, for man elsker jo personen selv om man ikke orker å holde på som kaniner lenger.. men for min del så bare prøver jeg litt mer, og da skal det ikke så mye til. du får ha lykke til i hvert fall, er ikke noe god følelse det der:(
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Husk at det er lettere for gutta og vær utro når de ikke får sex hjemme!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 lettere å vær utro ???? ka faen e det å si??? elske du en person e du itj utro ... du vente faktisk unge me ei her... HALLO...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Herlighet.. for en påstand! Hvis mannen går hen og er utro fordi hans gravide kone/kjæreste ikke klarer å ha sex er han faen meg ikke verdt dritten under skoa hennes!!! Har absolutt NULL forståelse for en mann som ville valgt å vært utro pga lite sex hjemme under konas svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Sliter også med sexen for tiden..jeg har mye vondt og stor sjanse for å føde tidligt...men det hindrer ikke meg i å tilfredstille han med litt munnsex;-) Han er kjeempe fornøyd :-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Hoff da,håpe itj han går henn å e utro fordi om æ itj orke så my sengehygge for tida,det hørtes da drastisk ut......det blir jo igjen,jammen meg skal han få når jeg harr fått ut lillegull..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 Kjære HI.. Kjipt att du skal ha det sånn.. Syns sambo er meget urettferdig mot deg.. Orker du ikke, så orker du ikke.. Han burde strengt talt klare seg selv litt..! Single gutter klarer seg lenge de, og er ikke alle gutter som driver å knuller rundt! Han burde skjønne att du er sliten, ikke alle som har enkle svangerskap.. Ikke la deg føle att du ikke strekker til! Du bærer tross alt fram barnet hans! Hva sexen angår vil den mest sannsynlig ta seg opp etterhvert etter du har føda.. Dere skal jo teoretisk sett være sammen resten av livet, så dere har all verdens tid til å ta det igjen.. Skjønner ikke egentlig problemet hans.. Hvis man elsker noen er ikke sex noen viktig faktor sålenge din kjære ikke har det bra.. Du ville jo ikke tvunget han til sex om han hadde hatt prolaps eller no, så hvorfor skal han prøve presse deg? Ønsker deg masse lykke til, håper det ordner seg for deg..
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Jeg skjønner både deg og han litt, jeg. Kanskje han føler at han trenger et fysisk bevis på at du elsker han, menn er jo litt sånn. Vi er forskjellige, kvinner og menn. Det hjelper selvfølgelig at du lager middag til han, men det er noe med kroppskontakten... Men selvfølgelig forstår jeg at du er sliten, og at du helst bare vil sove. Og krangler føles ekstra vonde nå for tiden, det syns i hvert fall jeg. Jeg tar meg mye mer nær av ting nå enn når jeg ikke er gravid. Mitt eneste råd er å gjøre det du klarer, og kanskje fortelle han hva du føler og hvorfor det er vanskelig for deg. Lykke til!! Trøst deg med at ting blir annerledes, og antagelig bedre når du har født...
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 Menn får bekreftelse gjennom fysisk nærhet. Både på seg selv som mennesker, og på at vi elsker dem. Å ikke "gi" dem sex på lenge sier dem at de ikke blir elsket eller er verdt noe (selv om vi selvsagt ikke mener det) Jeg er enig med de som sier at du bør prøve. Trenger ikke holde på som kaniner, en liten b-jobb gjør helt sikkert underverker for humøret hans, og er det lenge siden går det sikkert kjappt, hehe
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #15 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har det som en vane og kose litt med kjæresten min jeg, gir han en runk i ny og ne! Bare fordi jeg elsker han og vil være god med han! Hender jeg suger han også, men da krever det litt mer planleggelse, for da krever jeg at han har vasket kjeppen, hehe! Synes det blir naturlig å tilfredsstille han litt, selv om jeg ikke orker sex til tider. Jeg er ikke sånn som legger meg og skrever for å gi han det han vil ha, det gjør jeg kun hvis jeg vil selv også! Er jo litt på kanten å gjøre det spør du meg..Det kan jo ikke være noe digg for typen heller vel? Så mener det må gå an å være intime på en annen måte enn å bare ha samleie.. Ta dere av mennene litt, de ser på sex som en bekreftelse på at vi elsker de!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 Fy f... sier jeg bare.Mannfolk som får den ære av å gjøre kvinnen i sitt liv GRAVID også er de så JÆVLIG misfornøyd og storforlangende????De klarer vel å bruke høyrehanda si sjøl vel om det er så om å gjøre å få seg noe,så utrolig provoserende....Bare fordi vi ikke orker/klarer å ha SEX betyr vel ikke at vi IKKE har lyst????!!!!!!!!!!! Ta dere sammen damer,dere som stimulerer mannen derers og forventer at alle andre skal gjøre det samme....Ja det er viktig,men ikke for enhver PRIS!!!!!!
VeslePhreaken Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 Jøss.. All ære til dere, jenter! Hvis dere får det til, så trå til.. For all del.. Jeg, for min del.. Nei.. Når jeg har vondt, og er sliten attpåtil.. Vel, da er ikke sex det første, og heller ikke det siste, jeg tenker på.. I NOEN slags form.. Jeg tenker faktisk ikke på det i det heletatt.. Og hvis jeg skulle gitt sambis en b-job, eller en annen slags jobb for den saks skyld, når jeg ikke var kåt..? Tror ikke det hadde gitt meg noe særlig god følelse etterpå.. Faktisk følt meg litt brukt, i mangel av bedre ord.. Og hvis han hadde vært så respektløs (ja, for det syns jeg han hadde vært.. Man bærer jo hans barn for satan.. !! Og vi får ALLE plagene.. Å ikke få seg noe sånn helt på slutten er vel ikke akkurat noenting opp i mot hva vi må igjennom..) å nesten krevd å ha sex..Vel, da tror jeg at jeg hadde lagt stemmen min i et veldig søtt toneleie og sagt "Selvfølgelig, elskling.. Men for at det skal bli likt, så tenkte jeg at jeg kunne knee deg i balla først, for jeg tror det er ca sånn det føles i bekkenet mitt akkurat nå. Så kan vi ha sex som kaniner for min del!!"
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #18 Skrevet 1. mars 2008 LillaDilla Er Fødeklar=) Må bare si....digger innlegget ditt ;-)
snuppelura_jente3 Skrevet 2. mars 2008 #19 Skrevet 2. mars 2008 Jeg må le litt - merker meg at faktisk alle som har deltatt på denne tråden med unntak av LillaDilla er anonyme! Lenge leve anonymknappen ) Jeg for min del, har ingen ambisjoner om å gjøre noe jeg ikke ikke vil selv. Og nå om dagen er sexlysten bare helt borte, det har den vel egentlig vært mer eller mindre fra starten av svangerskapet. Siste hyrdestund var for måneds tid siden, på ferie. Føler meg altfor stor og tung, og med 8 uker til termin, full jobb, hus og to barn som også krever sitt - er det ikke overskudd igjen til sexlyst rett og slett.. Men jeg har en tålmodig mann, som ikke maser, og heller venter til jeg kommer til han. Kan sikkert oppleves som frustrerende for han - men jeg setter umåtelig stor pris på det, og han kommer nok til å tjene på det i lengden ) Mas og tjas ender bare med krangling likevel... Ser at andre skriver at de er heldige som har en slik grei mann. Jeg personlig mener at det er en selvfølge å ikke presse hverandre på dette området, så er det vel heller de som har menn som ikke holder ut som er uheldige, mens vi andre som har tålmodige menn har som "forventet" ut fra mitt syn....
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #20 Skrevet 2. mars 2008 jeg skrev her ganske tidlig i tråden.. jeg mente ikke at jeg tvinger meg selv til å ha sex... jeg syns det er koselig. selv om det kanskje ikke er det mest behagelige nå, så er det helt greit. jeg blei overrasket da vi hadde sex for første gang på 1 mnd at det faktisk kunne være godt til tider. men det varierer, og jeg orker ikke så lenge... men skal vel si at jeg egentlig nesten aldri syns sex er godt, ikke før graviditeten heller:( aldri fått orgasme heller. så for min del er det omtrent som før, bare litt vanskeligere... men sambo er veldig forståelsesfull, og hver gang vi har sex nå er det pga mitt initiativ. men merker veldig forskjell på humøret hans de periodene vi har sex/ikke har sex. han er forståelesesfull de periodene vi ikke har det,selv om han blir litt mer grumpy og sånn, hehe. er jo synd det,men skjønner det jo litt og... dersom ikke jeg får NOE kos (kos for meg er massasje, stryking på magen osv), så blir jo jeg litt grumpy eller trist også... greia er bare at det ikke krever så fryktelig mye å gjøre noe for han... MÅ vel ikke være sånn at vi må gi dem orgasme for at de skal overleve? for det klarer de jo sånn sett selv. ,men kos i form av andre måter..
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2008 #21 Skrevet 2. mars 2008 Jeg skrev også tidligere her på tråden..Vil være anonym, fordi sex-livet er ikke noe jeg bretter ut om.. Men jeg skrev at jeg liker å gi han litt kos i ny og ne, og det er uoppfordret! Han maser fakstisk ALDRI, og har full forståelse for at jeg ikke orker sex. Har sport han, for vi er åpen og ærlig om alt sånn. Vi hadde det en dag her, for å prøve å få i gang fødsel da..Men det funket tyeligvis ikke. Da hadde vi faktisk ikke hatt det siden juletider. Jeg bare nyter å tilfredstille han noen ganger, fordi jeg vil være god med han. Det får meg ikke til å føle meg brukt eller noe, jeg bare gir.. Men dvs. ikke samleie, hadde nok følt at det var på kantet å la han pule meg uten at jeg hadde hatt lyst på sex! Nei, det er kun snakk om at jeg tar på han! Han er så forståelsesfull, og jeg elsker han, så jeg synes bare det er hyggelig å gi han en runk! Men enige med de ovenfor her, som synes at mennene kan være forståelsesfulle når dama ikke har lyst! Glad jeg ikke har en mann som uttrykker misnøye fordi jeg ikke vil ha sex, og som ikke maser om det. Og pass på at dere ikke gir de noe dere faktisk ikke har lyst til! Da får han heller ta seg av seg selv..
VeslePhreaken Skrevet 2. mars 2008 #22 Skrevet 2. mars 2008 Enig med du med nicket Det er en selvfølge å ikke presse hverandre, ihvertfall hvis man respekterer hverandre.. Har ikke noe med å ha en snill mann å gjøre..
trøtt-ja Skrevet 2. mars 2008 #23 Skrevet 2. mars 2008 LillaDilla Er Fødeklar...synes du hadde bra innlegg litt tidligere Mannen min har all forståelse for at jeg ikke er så klar som før - men han veit at jeg kommer mer enn sterk tilbake, jeg digger jo sex med han men nå...12 dager over...ha ha ha - vi har jo...men det blir bare latter. Synes det er så innmari deilig med kos jeg...ligge inntil hverandre, gi hverandre klemmer...mmm... Lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå