MammaMira Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Dette lurer jeg på og! Jeg skal på B. Tror vel egentlig ikke det er noen forskjell, men det er vel kanskje noen som kan svare på det?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Ingen forskjell, så vidt jeg er blitt fortalt.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Jeg har blitt fortalt at de har hver sine "kompetanseområder" når det gjelder risikosvangerskap, men at for de aller aller fleste betyr det null og niks om man kommer på A eller B. De er i hver sin etasje, dog;-)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Sa på svangerskapskurset at de er helt like. Når de setter opp time til UL i uke 19 setter de annenhver på A og B - ikke mer komplisert enn det:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Er vel ingen forskjell. Kun at de har så mange fødsler der at de må dele det opp på 2 avdelinger. En avdeling hadde blitt for stort og uoversiktlig for de som jobber der.
VeslePhreaken Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Vel, såvidt jeg har hørt så er det stoor forskjell.. Kjenner en del som har født der, og ei som har jobba der som barnepleier. De sier alle at den ene avd er skikkelig ræva.. Man får dårlig oppfølging osv i forhold til den andre hvor de er kjempe flinke.. Typisk at man ikke skulle huske hvilken av de som var hvem.. Men, jeg har ikke personlig erfaring, så jeg skal ikke skrive under på det.. Bare det jeg har hørt..
*Serenity* Skrevet 2. mars 2008 #9 Skrevet 2. mars 2008 Tror dette er tull og tøys. Det er ikke noe forskjell på dem, på hjemmesiden står det litt om fødeavd., hvis det skulle være av interesse: http://www.ulleval.no/modules/module_123/news_template_avdeling.asp?iCategoryId=575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå