Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er forskjellen på dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg på og! Jeg skal på B.

Tror vel egentlig ikke det er noen forskjell, men det er vel kanskje noen som kan svare på det?

Skrevet

det lurer jeg og på! skal på b. noen som vet ???

Skrevet

Ingen forskjell, så vidt jeg er blitt fortalt.

Skrevet

Jeg har blitt fortalt at de har hver sine "kompetanseområder" når det gjelder risikosvangerskap, men at for de aller aller fleste betyr det null og niks om man kommer på A eller B. De er i hver sin etasje, dog;-)

Skrevet

Sa på svangerskapskurset at de er helt like. Når de setter opp time til UL i uke 19 setter de annenhver på A og B - ikke mer komplisert enn det:)

Skrevet

Er vel ingen forskjell. Kun at de har så mange fødsler der at de må dele det opp på 2 avdelinger. En avdeling hadde blitt for stort og uoversiktlig for de som jobber der.

Skrevet

Vel, såvidt jeg har hørt så er det stoor forskjell.. Kjenner en del som har født der, og ei som har jobba der som barnepleier. De sier alle at den ene avd er skikkelig ræva.. Man får dårlig oppfølging osv i forhold til den andre hvor de er kjempe flinke.. Typisk at man ikke skulle huske hvilken av de som var hvem.. :P

Men, jeg har ikke personlig erfaring, så jeg skal ikke skrive under på det.. Bare det jeg har hørt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...