Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 når sluttet kvalmen hos dere? jeg har vært kvalm enstund. har spydd hver dag denne uken..unatatt idag, idag er formen bra! er dette et dårlig tegn?:S er 7+2
☆twinkle twinkle Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 syns du er heldig jeg!! Viss du tror at det er noe galt kan jeg berolige deg med en ting og det er at jeg mistet i oktober og var halv kvalm i en uke etterpå... Er kjempe dårlig selv nå..
miobell Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 dårlige tegn- gode tegn... etter uker i 1.trimester så har jeg begynt å forstå at alles tegn kan være så individuelle.. som meg... jeg har ikke vært særlig kvalm i det hele tatt , men fikk se et bankende lite hjerte da jeg var 7+5. faktisk litt kvalm i dag og nå er jeg 10+6 ... så det kan godt bare komme og gå uten å være noe galt. Nei vær du lykkelig når du slipper kvalmen :-)
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 Skjedd samme med meg...vært kvalm hele tiden, men plutselig hadde jeg en super dag...ble bekymret og ble nesten litt lettet når kvalmen kom igjen. Nå går det i rykk og napp, mest kvalm men passer på å NYTE det når jeg føler meg bedre:)så det er mitt råd til deg, ikke bekymre deg før det virkelig er noe å bekymre seg for:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå