moomy venter nr 2 Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Tenker meg at dere hadde en hyggelig dag i går. Litt lei meg for at jeg ikke fikk kommet. Lille Amanda og jeg endte opp hos legen hvor vi begge fikk påvist streptokokker. Amanda stakkar er nå helt utslått med feber, mens jeg har bare litt vondt i halsen. Skulle gladelig ha byttet. Det er så vondt å se at hun har det så vondt. Vi fikk begge antibiotika, så håper at den slår til snart. Ønsker dere alle en god helg og så håper jeg på å møte dere alle snart igjen. Hilsen
Maud Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Vi hadde et hyggelig treff i går. Vi får håpe at dere blir raskt friske og at dere kan være med neste gang. Skjønner godt at du gjerne ville byttet med lillejenta di, det er vondt å se at de ikke har det bra. Ønsker god bedring og på gjensyn :-)
coscos Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 Hei! Godt å høre at dere har vært hos legen og funnet ut hva det er som var galt, fått medisin og at den vil gjøre dere friske og raske igjen. Vi får satse på flere treff om ikke alt for lenge. Satser på at våren er kommet for godt, slik at vi kan få til flere trilleturer. Vet du om Vangen har åpent hver dag, eller om det er kun i helgene? Hadde vært ok å gå inn dit. Brede skogsveier som er perfekt for barnevogner i lang lang rekke :-)
tebekaa Skrevet 2. mars 2008 #4 Skrevet 2. mars 2008 God bedring til deg og Amanda, moomy! Håper du får blitt med neste gang! Ikke noe vanskelig å finne tonen hos disse damene, nei! Skal se om jeg kan få lagt ut en ny invitasjon etterhvert. Skulle jo hatt treff hos meg før jul, men det var visst bare jeg som kom, he-he:-) Krysser fingrene for at alle syke blir bra SNART! Hokus pokus....
~Vimsemor~ Skrevet 2. mars 2008 #5 Skrevet 2. mars 2008 Så leit - håper dere raskt blir friske igjen. Veldig vondt med streptokokkinfeksjon i halsen... Og ekstra leit når det er de små som har det vondt. Har ikke vært innom her på lenge. Er alt ellers bra med deg og snuppa? Vi er friske og raske igjen. Lillemann ble operert i januar for refluks i urinveiene, og har ikke vært syk siden - BANK I BORDET. Går fortsatt på antibiotika, men vi skal inn igjen i slutten av mars og er alt bra da kan han forhåpentligvis slutte eller trappe ned. Og er han ikke helt bra opereres han en gang til. Hilsen
moomy venter nr 2 Skrevet 3. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. mars 2008 Hei alle Follo-damer. Ble helt missunnelig når jeg leste om hvor koselig dere hedde hatt det hos Coscos. Gleder meg til neste treff. Tenkte egentlig å foreslå hos meg:) Ut å trille og så inn og lunsje etterpå Når det gjelder Vangen så har de åpent alle hverdager fra 1000 til1500 så det er bare og finne en dag:) Skal vi bli enige om en dag for neste treff? Slenger en dag helt tilfeldig ut i lufta. Hva med første fredagen etter påsken hos meg? Vimsemor- Så godt å høre at det går bedre med lille-prins:) Gleder meg sånn til å få se han. Ha det så bra så lenge alle sammen. Om det finnes flere follo-damer så er det selvfølgelig bare koselig om dere blir med:) Ps: Bare å komme med andre forslag altså Hilsen
Maud Skrevet 4. mars 2008 #7 Skrevet 4. mars 2008 Første fredag etter påske høres bra ut! Jeg kommer gjerne jeg :-)
moomy venter nr 2 Skrevet 4. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2008 Så bra:) Da håper jeg det passer for fler! Så DYTTE DYTTE:)
Karomamma Skrevet 4. mars 2008 #10 Skrevet 4. mars 2008 Ha en kjempefin trilletur og koselig treff på første fredagen etter påske!! Min bursdag, he he he
~Vimsemor~ Skrevet 4. mars 2008 #11 Skrevet 4. mars 2008 Hei igjen Jeg tror det skal passe fint for vår del også. Bare et ørlite forbehold fordi lillegutt skal inn på Rikshospitalet til kontroll 26. mars. Dersom alt er ok reiser vi hjem med brede smil og puster ut. Men det kan være at de vil gjenta operasjonen vi var gjennom i januar. I så fall blir den gjort 27. mars, og da er vi nok litt usikre 28. Men vi satser på at alt er ok! Og så skal vi juble litt for alle med bursdag.
tebekaa Skrevet 4. mars 2008 #12 Skrevet 4. mars 2008 Fredager er finfine dager, for da er det ingen her hjemme som forventer at matriarken skal kjøre, bringe, eller stille opp på andre måter. Eh... på dagtid, da, vel og merke... Har ikke flere møbler som skal leveres heller (såvidt jeg vet, he, he). Og nøkkelen legger jeg fra nå av bare under matta(Intern spøk, sorry;-)) Så jeg er med, det er klart. Og bursdager må jo selvsagt feires, så jeg kan godt ta med kake altså, og hvis Karomamma melder seg på tror jeg jammen jeg tar med lys også. Ca 30, tenker jeg. Det blir finfint! Gleder meg, jeg! Da krysser jeg fingrene for at lillegutt er ferdig med alt som heter operasjoner, og jeg lover å holde de krysset til og med 26. mars!!! (Beklagr skrvefeil fda np av)
Karomamma Skrevet 4. mars 2008 #13 Skrevet 4. mars 2008 He he, god tur!! Jeg kan nok ikke bli med på trillings, storesnuppa mi er jo snart 3 år. Hun er i barnehagen mens jeg leker Tårnfrid.... Men jeg synes dere skal ha kake uansett!! Tenker vi sier 25 lys ellerno'......
moomy venter nr 2 Skrevet 6. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 6. mars 2008 Nei og nei så hyggelig:) Da blir vi jo noen da. Synd du ikke kunne komme Karomamma, men vi kan jo feire deg med kake fordet vi.Alltid godt å ha en unnskyldning for å spise kake:) Gleder meg til å se alle igjen. Hilsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå