Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hva er din beste smoothies oppskrift? Har aldri laget det, men hører så mange som er så glade i det... Går det fint å lage det med stavmikser?
Bie&babylove:-) Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 1 banan yoghurt vanilje frossne blåbær frossne bringebær isbiter bare ta litt av hvert å smak deg frem!!!! :-) vet ikke helt om stavmikseren knuser is, men du kan jo tine bærene først, så lage den og ha isbiter i tilslutt!!!
Fruen i huset Skrevet 2. mars 2008 #3 Skrevet 2. mars 2008 den blir best om du bruker blender som kan knuse is, for da kan du bruke frosne bær - noe som gjør den frisk og kald ) Jeg bruker van.yoghurt, fersk banan og frosne bær av noe slag... Nyyydelig
Zikosu og William Skrevet 8. mars 2008 #4 Skrevet 8. mars 2008 bruker nesten aldri melk eller yoghurt jeg...lager smoothien med bare frukt og bær først og om den føles for tykk sper jeg på med juice...men om man er veldig plaget med halsbrann er det nok best med noe melkeprodukter i ihvertfall... bare å prøve deg frem med smaker,start med små doser og øk på når du treffer blink på smaksskalaen...
meg & to små vampyrer Skrevet 10. mars 2008 #5 Skrevet 10. mars 2008 Jeg liker: -jordbær, frosne -ananas -pære, frossen -kiwi, frossen -ananas -jordbær, frosne -mango -drikkeyoghurt
MiniMeAndMe+spire Skrevet 13. april 2008 #6 Skrevet 13. april 2008 PS: På kiwi har de ferdige smoothie-blandinger i frysern som du tilsetter vaniljeyoghurt og tropisk nektar.... HELT NYDELIG!!!!!!!
Tia :o) Skrevet 2. mai 2008 #7 Skrevet 2. mai 2008 Jeg lager smoothie med soyamelk eller Solhavre i stedet for yoghurt. Sparer masse sukker på den måten! 1 banan 2-3 dl soyamelk en dæsj cultura/biola med bringebærsmak to never frosne bringebær en neve frosne blåbær Kjempe-deilig! Kjøres i blender til den er jevn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå