Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som er i uke 5 ?

Hvor gamle er dere?

Kjekt å "følge" hverandre så skriv dere på.

Jeg: 26 år gravid for 3 gang, hatt en MA i uke 12, har en gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er antagelig i 5. uke. 4+3. Andre gang gravid. Mistet i sa sist gang, så jeg har ingen barn fra før.

Har egentlig ikke noe særlig symptomer. Er trøtt, men det er jeg ofte alikevel. Det eneste må være at når jeg blir sulten, så blir jeg så veldig sulten. Må ha mat med en gang.

Har du kontaktet lege? Når gjør man det?

Skrevet

er litt forrivrret av desse ukene men på babyverden er jeg 5+6 tror jeg..er kjempe kvalm..tredjegangs gravid..har en jente og hatt en sa..

veldig trøtt og sliten og kjempe kvalm sulten en time etter jeg har spist og viss jeg ikke spiser da så spyr jeg...går en del mandler og te her for å ha noe i magen..selv om jeg VET at magen lyver til meg..Den kan jo ikke være sulten hele tiden...

jeg er 22..

Skrevet

jeg har vert hos legen for sykemelding og da sa hun av vi tok første kontroll ca uke ni...

Skrevet

Hei hei! Jeg er i uke 5! Er 4+3 i dag! :)

Jeg er 24 år, og dette er mitt første svangerskap! Så dette blir spennende! :) Vi har holdt på i litt over to år før det endelig klaffet..

Kjenner egentlig ikke noe til det, annet enn at jeg har endel mensmurringer som kommer og går!

Skrevet

Hei, er 4+4 nå, husker deg fra Bli gravid, så gratulererer:)

Jeg er 25, er 3.gangs, to små jenter fra før, ei på 3 og ei på 1,5år, gleder oss masse:)

Skrevet

Hei!

Jeg er 25 år, er også i uke 5, gravid for første gang! Spennende å høre fra andre som er like langt i svangerskapet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...