Frk&vesla Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Har en diskusjon md en venn av mg, angåendes hvorfor. Er det for at det ikke skal være godt å ha sex, eller for noe annet?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Trodde det var fordi det ble lettere å holde det rent jeg..
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Fordi Gud sier man skal, fikk jeg til svar en gang.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Det kommer an på om det er medisinsk eller religiøst det. Religisøt sier jo seg selv... Samt at det er hygiene også inne i bildet. De som omskjærer uten noen av de to overnevnte gjør det for hygiene. De som gjør det av medisinske årsaker har jo da mange forskjellige. Feks, trang forhud, feilplassert urinrørsåpning eller andre festligheter.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Hehe, det har ingenting med sex å gjøre. Omskjæring av gutter har mer med hygiene og tradisjon å gjøre.
Mamma til snart 4 Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Så på Oprah, DR.OZ var med på programmet, eller kun han og mannfolk i salen, over halvparten av menn i usa er omskjært. mange pga tro, renslighet og sykdommer. menn som er omskjært var vist renere, og menn som ikke er omskjært er ett stoff som ligger nede i forhuden som kan gi oss kvinner sykdommer eller kreft i livmoren senere, så de mennene som var omskjært overfører ikke disse bakteriene til oss, husker ikke helt hva mer de sa på programmet. .
kajak&Daniel Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Det har iallfall ikke noe med sex å gjøre. For det er nok ikke noe mindre godt å ha sex for de som er omskjært. (samboeren min nyter det iallfall :-p). Det er jo mange ulike grunner til å gjøre det, men samboeren min ble omskjært pga tradisjon og pga renslighet.
Tally Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 "menn som ikke er omskjært er ett stoff som ligger nede i forhuden som kan gi oss kvinner sykdommer eller kreft i livmoren senere" Det stemmer bare hvis de er skikkelig urenslige. Er de normalt renslige mhp vask og nøye på å "riste av den siste dråpen" etter at de har urinert, så er det ikke noe problem.
hopplaaa har to guttetroll:) Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Dr.Oz på Oprah sa at de faktisk blir mer følsom ved sex når de er omskjært.
Gjest ->>- Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Det er en mildt sagt kontroversiell påstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå