Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Såvidt jeg vet er vannet her vi bor utmerket. Når kan vi slutte å koke vannet? Lillebror er seks måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spurt om det samme på helsestasjonen og der sa de 6mnd, hvis vannet er bra. så jeg koker ikke vannet til den lille min, hun er snart 7 mnd nå.

Skrevet

helsesøster sa 6 mnd til meg og så lenge vi ikke hadde brønn,da måtte vi koke til hun var et år:)jenta mi er 6.5 mnd men klarer ikke slutte koke vannet,men kansje jeg burde begynne med det i dag:)

Skrevet

flaskeposten.org står mye nyttig info. Under tilbereding står om koking av vann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...