Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hva jobber du med når du ikke er i permisjon?
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Ville kanskje anbefalt et skrivekurs, du som tross alt er mamma og allting, kan ikke være det beste forbildet for Maiken sånn som du utrykker deg...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Greit nok at du mest sannsynlig er en unge som har det kjedelig på fritiden, men, jo, en kan danne seg et solidt inntrykk av noen over nettet.. Men du skal ha for forsøket, hvert fall!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 Er grafisk designer (det jeg utdannet meg til først), men jobbet en del år med barn og med barn med spesielle behov da jeg var "ung og energisk". Etter at jeg ble syk har jeg ikke jobbet så mye, men jeg gjør noen grafiske jobber av og til.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2008 Hvor i landet holder gården din til da? Langt avsides eller sentralt?
Gjest Adrian blir storebror =) Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 haha... dette er "god" lesing det... *lol*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå