Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere som føler at de spiser og spiser?er sulten hele tiden jeg...ikke føler jeg at jeg spiser særlig sunt helder. ser mange av dere skriver at det er viktig å spise riktig og sunt osv...er det bare jeg som ikke klarer dette. vekten blir også deretter desverre..hjelp! forslag til en litt sunnere lørdagskveld jenter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja jeg er ustoppelig, mat mat...........nå til lunch falt jeg for fristelsen å spiste ei skive med sjokade, å nam !!!!! Mann og barn er i bursdagselskap, så litt snop må jo jeg å ha ;)

Mat og mat, ja håper det stabiliserer seg litt etterhvert.

Mine andre svangerskap har jeg vært så kvalm å kasta opp at de første mnd gikk jeg ned ca 5 kilo, det går ikke den veien dene gangen.

Håper jo bare at kvalemen å spyet holder seg unna, så ska jeg heller trene masse.

Skrevet

Ja, jeg gjør det! Å det er så frustrerende, man må jo spise når man er sulten å vettu.. kan værra skikkelig sulten 2 timer etter middag, å det brukte jeg ikke å være før.. Våkner opp om natta å er sulten.. Hehe, men merker at det er litt bedre nå.. ei stund var det veldig mye! Men får prøve å spise litt sunnere så går det vel bra :)

Skrevet

sukk..har spisevegring nesten...jeg må ha mat for å ikke spy og da mener jeg hver time..prøver å spise mandller og drikke te og tar en skive når jeg skal ha skivemat.Ikke mer.jeg må jo spise igjen om en time likevel.

Jeg klarer ikke spise det samme to dager etter hverandre,må bytte pålegg hele tiden og middag har jeg ikke laget siden mandag (har et barn og mann)på mandag var jeg så kvalm pga det var middagslukt i huset om kvelden , derfor lager jeg ikke det lenger..vi spiser ute:)

så viss jeg kjenner meg selv rett så¨spiser jeg mest mandler og frukt og te til denne kvalmen går over..Husker forrige svnskap skulle jeg bare innom butikken å kjøpe poteter ,så hadde stekt brød der og da måtte jeg bare springe ut igjen. det samme var det med cola,smeltet ost, frityrmat, sjokolade osv.tålte det ikke..likevel la jeg på meg 15 kg..:)

Skrevet

hehe samme her, har bakt grove rundstykker i dag, nam nam..men spiste godt for to timer siden og måtte trykke i neg et til nå..og etterpå treger jeg for da blir jeg kvalm/uggen..men spiser jeg ikke blir jeg vondt sulten at jeg brekker meg..men nyter det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...