jula&maisen Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 lager en flaske mme på kvelden så snuppa får i 6 tiden om morgenen. men er litt usikker på hvordan jeg skal lage den.. varmt vann og pulver som så sittes direkte i kjøleskap og deretter vames i micro? eller skal jeg blande pulveret i kaldt vann? tenker litt på at den skal jo varmes opp igjen.. det er pappaen som gir flasken da jeg er gått på jobb, han er ikke helt med om morgenen så kan lett komme til å hive for mye/lite pulver i flasken. derfor greit å ha ferdig.. det er han selv som har argumentert for dette:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Kaldt vil jeg tro.. siden det står på boksen at rester skal ikke spares til neste måltid og varmes opp igjen.. Så jeg ville brukt kokt kaldt vann:)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Ha ferdigoppmålt pulver på en liten beholder (urinprøveglass er perfekte), og kokt avkjølt vann på en flaske. Når minien blir sulten varmes vannet i micro og pulveret has i. Idiotsikkert ;-)
bodøjente Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Vi gjorde som tingelign_80, men vi hadde varmt vann på en termos. Kokt på kvelden, var passe avkjølt når hun skulle ha mat.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Blandes i kaldt vann for så å varmes opp. Skal kun varmes opp en gang og det er viktig. Har du pulveret oppi mens vannet er varmt , så kan du ikke varme det opp igjen om det blir kaldt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå