Gjest Rebel m/jente Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Bare så dere vet det. Og det gjør JÆVLIG vondt! *dytte Maiken bort og vekk*
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 jeg svidde hele håret mitt med en rettetang som var ødelagt en gang jeg! den ble alt for varm... det var ikke så vondt akkuratt da, men det var ikke så gøy å måtte klippe håret kort! *dytter*
Fire småtroll Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 He, he, jammen må vi lide for skjønnheten noen ganger ;-) dytte, dytt...
Gjest Rebel m/jente Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 det var skikkelig vondt. Inne i hodebunnen i tinningen, med det fremste håret... Wræææl... jaja, jeg ble ihvertfall fin på håret!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Hahaha, det er jeg så redd for å gjøre. Skumle rettetangen. Har ikke du krøller, sauen? (...)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Joda, jeg har krøller. er derfor jeg bruker rettetang=)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #9 Skrevet 1. mars 2008 Hvor lenge holder det seg rett da? Eldstejenta har krøller, og sikler sånn etter rettetanga mi.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 1. mars 2008 #10 Skrevet 1. mars 2008 Hvis jeg bruker varmespray før jeg retter, strekker litt og litt om gangen og sprayer over med tørrspray etterpå holder det seg rett til jeg vasker det eller bruker "våte produkter". Eller får fuktighet i det på andre måter. Kan godt holde 2-3 dager hvis man ikke vasker det, men det gjør ikke jeg da...=) Og jeg har utrolig mye krøller. Pleier å dele håret inn i 8 deler og ta en og en, da blir det mye lettere. og spraye hver lokk for seg før jeg strekker=)
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #11 Skrevet 1. mars 2008 Vi snakker korketrekkere hos henne, altså.Hehe. Krøllikrøll. Langt er det og. Det blir et dagsprosjekt skjønner jeg, men jeg får vel gi etter bare for at hun skal få se hvordan det blir da.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 1. mars 2008 #12 Skrevet 1. mars 2008 men det har jeg også, altså. husker du curly sue? der har du meg. det aller viktigste er at håret er rent og kuret på orhånd, tørt og uten floker. glansspray er veldig bra å bruke når du retter, fint for tørt krøllehår=)
Gifteklar:0)) Skrevet 1. mars 2008 #13 Skrevet 1. mars 2008 Jeg satte fast en krølltang helt intil hodebunnen en gang. var rask med å ta ut kontakten, krølltanga var heldigvis ikke blitt helt varm. Samboern min kom hjem ca 1 time etterpå å der satt jeg med krølltanga i håret. Blir fortsatt mobbet for det.
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #14 Skrevet 1. mars 2008 Måtte jo snoke på hjemmesiden din. Tror nok du og eldstejenta er like krøllete, hehe.
Muffinsmamma Skrevet 1. mars 2008 #16 Skrevet 1. mars 2008 hahaha jeg leste overskrifta som "jeg brant meg i hodet i rettegangen" og måtte bare inn å se hva dette kunne være for noe!!!
NoDoubt Skrevet 1. mars 2008 #17 Skrevet 1. mars 2008 Vondt og lukter jævlig! Brent hud stinker! Tror jeg hadde vondt i mitt brennmerke i 6 måneder etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå