(0_o) Skrevet 1. mars 2008 #26 Skrevet 1. mars 2008 hvorfor pirker du på flisen i naboens øye, når du har en stor lyktestolpe i ditt eget? (var det det det var, eller var det en pinne? Stokk? Vedkubbe? Samma det, dere skjønner hvilket ordtak jeg skulle fram til) Små gryter har også ører.
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 1. mars 2008 #28 Skrevet 1. mars 2008 Tar ordtaket ditt og snur litt på det: Jeg skal ta det i morgen dersom ikke samboeren tar det i dag. (passer på flere av mine x-kjærester) lol
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #29 Skrevet 1. mars 2008 Hadde tanta di hatt tiss hadd'a vært onkelen din.
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 1. mars 2008 #30 Skrevet 1. mars 2008 Favorittene til bestekompisen min: "Penger er ikke alt, men de er nøkkelen til resten", og "Veien til suksess er en stige du ikke kan klatre med hendene i lommene" (eller no sånt:P)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 1. mars 2008 #34 Skrevet 1. mars 2008 Det heter egentlig: Til lengre man sover, til trøttere blir man.. Men vi pleier å si: Jo trøttere man sover, jo lengre blir man..
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 1. mars 2008 #35 Skrevet 1. mars 2008 Du skal ikke kaste sten når du bor i glasshus
*ale* Skrevet 1. mars 2008 #36 Skrevet 1. mars 2008 Når man roper i skogen får man kjeften full av kongler...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. mars 2008 #37 Skrevet 1. mars 2008 hvis du tror du greier det, eller ikke tror det, så har du helt rett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå