Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 jeg må finne på et eller anna her. To av 3 unger er hos bestemora, kun vi voksne og minsta som er her i dag. KJEDER meg nesten litt nå...
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 SPARK, men spark meg tilbake. Skal lage tapas til 10 stk. til i kveld, og har ikke begynt å vaske huset engang. Gubben har tatt med gutta på teater slik jeg får gjort mer:)
skorpionfruen Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hiv deg rundt å gjør noe du skulle ha gjort lenge? men det innebærer ofte masse arbeid, derfor man har utsatt det lek med minsta og storkos dere sammen, bare dere to!
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #4 Skrevet 1. mars 2008 Kok deg en kopp varm te og sett deg ned og nyyyyt det ;-) Godt å kjede seg innimellom.
Sjefsmegga Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2008 *spark* :-DD Skal hive på oss klærne og gå en tur :-)
Kristin* Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Fått gjort noe nå da? Jeg gidder ikke å sparke deg i rævva, det er helg, du har fri, nyt det!!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå