Gjest Skrevet 1. mars 2008 #1 Skrevet 1. mars 2008 Hadde jeg bare hatt noen... Tror jeg knurrer med tenna ute i stedet... *dytter vekk tråder som plager meg*
SkravleFruen Skrevet 1. mars 2008 #2 Skrevet 1. mars 2008 Stiller meg på seiden av deg og flexer det jeg kan med mine veltrente biceps ;-) Og fortsetter å dytte vekk virkelig psyke tråder.. tull eller ei ;-/
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. mars 2008 #3 Skrevet 1. mars 2008 Hjelper deg å dytte litt jeg=) *dytt* *dytt* Men bare for å vise de flotte musklene mine....hehehehehehe....;-P
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 1. mars 2008 #5 Skrevet 1. mars 2008 Å pokker...... *Løper på badet for å sette inn løstenna* hehehehe
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. mars 2008 #6 Skrevet 1. mars 2008 Hvorfor sender du ikke bare Embla inn hit? *Thea skjelver i strømpisen bare av tanken*
Gjest Skrevet 1. mars 2008 #7 Skrevet 1. mars 2008 Fordi Embla er i Danmark og skremmer danske babyer;) *grrrr* Den tråden med overskriften stolt preggers var liksom mynta på deg liksom!?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 1. mars 2008 #8 Skrevet 1. mars 2008 Og jeg har svart nå da liksom, på liksom. men jeg er litt teig og sånn liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå