Gå til innhold

Helt blank... HJELP!!

lillingen blir storebror:)u 41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har begynt å forberede meg sånn smått til babyen kommer i april. Har en plan på alt som skal gjøres hjemme, men kommer ikke på hva jeg trenger å handle inn... Har jo gutt fra før, og legen har to ganger på ul sagt at han tror det er jente denne gangen, men jeg venter med å kjøpe inn klær i rosa til jeg har fått. Gutteklær har jeg jo masse av, iallfall til starten.Vi Har kjøpt søsken vogn nå og ellers har jeg endel utstyr fra lillingen, som vugge, vanlig vogn, vippestol, bilstol, voksipose, dyner til vogn vugge (gidder heller ikke kjøpr dynetrekk i rosa før jeg ser at det er jente). Så kommer jeg ikke på hva mer som bør være kjøpt inn. Har kjøpt to ammebher og ammeinnlegg. Har jeg virkelig alt, eller er det jeg som er helt glemsk? Kjedelig å ikke ha noe å handle inn da:) hihi. Ser dere noe som jeg trenger å ha klart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Små bleier

En rumpekrem

Badeolje

Store bind til deg selv(nattbind)

Ammeinlegg

Mesoft kluter om du vil bruke det

Kanskje ett nytt fint strikketeppe du kan ta med deg på føden(hvit eller natur farvet)

Boob ammetopper/gensere

Skrevet

Se der ja, der var det flere ting jeg ikke har tenkt på:) Veldig greit å ha det meste klart synes jeg. Men jeg ser jo også at vi slipper billig unna denne gangen:) Alle syntes vi var gale sist når vi kjøpte alt nytt, men vi gjorde det jo slik at det skulle kunne brukes til flere. Og nå er det jo stort sett bare "småting" vi trenger å handle. Godt jeg har en liten liste hvertfall, ellers hadde det blitt kjedelig. Men kom gjerne med flere tips noen andre også:)

Skrevet

Det er en utstyrsliste her inne på utstyr trur jeg...

Der kan du skrive ut en sånn sjekk liste...Veldig fin og ha...

Skrevet

Takk for tips:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...